torsdag 24. mars 2011

Foto: fra den runde verandaen i sommer som var den eneste uteplassen
vi hadde som ikke var leirete.. Gjett om jeg skal kaste ut 30 pakker med gress
all over når snøen er borte.. Jeg VIL HA plen!!!!!

Hei hopp torsdag... ( den o store vaskedagen )

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har fast dag vi vasker på her hjemme,
 men det høres unektelig deilig ut å kunne slenge seg ned på sofaen fredag ettermiddag,
 med god samvittighet OG rent hus
( jeg pleier som regel å slenge meg ned med god samvittighet UTEN rent hus)
men i dag har jeg faktisk holdt på en goooood stund..
Bare gangen med de sorte flisene er grusom nå pga leirehaugen
som stadig er mer fremtredende, nå som snøen smelter mer og mer.

Det får meg til å tenke på verdens beste årstid, og jeg ønsker at ALT
kan bli lysere, også her hjemme.. Soverommet skal få en supershining i morgen
( herremin jeg skjønner ikke hvordan andre rekker over alt på en kveld, MEN
jeg må jo liksom "redecorate" hver en eneste gang jeg fyller vaskebøtten )
og da har jeg bestemt at det skal bli veldig veldig roooosa...

Jeg er nok i et veldig pink mood om dagen, for jeg har
vært hos FLORENCE i dag, og plukket ut til mnd Give Away fra
de også.. Det blir rooooosa ting og tang, og det blir myyyyye...

Så ladies... nå er det back to vaskebøtta, før jeg fyker
i seng..
 I morgen er det fredag, og det betyr kaffe hos
Fru Hagen og sushi i magen!!!

1 kommentar:

  1. Så FLINK du er jernwoman, hihi;))
    Er enig med deg i at det er veldig deilig og kunne slappe heeelt av i helgen med nyvasket hus ♥
    Kjenner faktisk at jeg heller litt mot rosa nå jeg og, er jo en knallfin farge;))

    Hørtes kos ut med kaffe og sushi i morgen, kos deg!
    Klem Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥