torsdag 3. mars 2011

Et fantastisk møte

Foto: Viser bilde av gangen vår og den fine trappen jeg er så glad for
selv om den egentlig støver ned hver dag. Flisene er skinn imitasjon fra
Norfloor og er superlekre. Sorte bordet er fra Villa Collection. Fortsatt
ingen peis her nede, da vi allerede har en gang som er over gjennomsnittet
varm iflg min mann.. så flere varmekilder trenger vi ikke enda..

åh for en dag.....

I dag har jeg vært å lunsjet med de fantastiske "Prikken over i'en damene"
som var på besøk fra Trondheim her i Hønefoss .
De hadde møte med søte Fru Hagen som nå skal selge den  vakreste
hårpynt. Et lite beøk hos Fru Hagen fikk jeg også tid til
for jeg trengte påfyll av Voluspa duftlys ( verdens beste )

I kveld skal jeg pakke til jentetur, avreise kl 11 i morgen og ferden
går til Beitostølen. Jeg gleder meg så utrolig masse og spesielt til å feire
40-års dagen til vertinnen. Søndag kveld er det Pomp de Lux party med
14 damer her hjemme, så jeg har høyt tempo denne helgen.
DET er helt sikkert. Iphone er med meg, og jeg blogger underveis.
Dette tror jeg blir et herlig minne for livet!!

Nå er det pakking av armebånd som skal sendes i morgen.
Tjolahopp tjolahei!!!

21 kommentarer:

  1. Så fin gang dere har, lekkert :)

    SvarSlett
  2. Flott gang/hall hos dere!:))
    Ha en nydelig og opplevelsesrik helg fylt med venninne hjerter. Høres helt topp ut!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Så gøy! Jaaa du må hilse masse fra oss:)) Gi henne en god klem også, og en til deg selvfølgelig! Det blir nok en kjempe god helg:))
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Nydelig hall!! :-)

    Riktig god tur til Beitostølen! :-)

    Kristine :-)

    SvarSlett
  5. Kos deg masse! :)

    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Fantastisk lekker gang... God tur til Beitostølen.
    Klem

    SvarSlett
  7. Essa,hva gjør det vel at det er hektisk når det er så moro??? Kos deg masse,med ALT!!!! :))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  8. Ønsker meg en slik lekker hall ;)
    God tur til Beitostølen, og ikke slit deg helt ut i helgen da. Du får kose deg så mye :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  9. Nydelig hall♥
    Liker så godt den herskapelige stilen din, med innslag av sort. Ikke som hos ALLE andre:)

    Ønsker deg en flott tur!
    Kos deg masse, og pass på deg selv.

    God helg klem fra Margit

    SvarSlett
  10. Nå ble jeg glad! Prikken over i'en har jo så lekre ting til hår og pynt, også blir de til salgs her i byen vår. Gleder meg!:)

    SvarSlett
  11. For en flott gang, de flisene hørtes spennende ut:).
    Kos dere masse på tur, jentetur er så gøy:).
    Ser pomp de lux party er i gang ja;), jeg skal også i et på søndag og et i neste uke;).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  12. Så flott med en bra dag, hihi;)
    Kos dere på jentetur, blir nok kjempegøy!
    Og Pomp de lux party blir sikkert bra, sååå mye nydelige klær!!!

    Have a nice weekend!

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Hørtes kjempehyggelig ut! Gøy å inspirere hverandre også. :)
    Så deilig med jentetur i morgen! Kos deg masse og Hurra til jubilanten fra meg!

    God klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  14. Så flott gang dere har:)

    Ha en flott helg:)
    W

    SvarSlett
  15. Her er det Pompdelux på mandag! Jeg gleder meg!!

    Kos deg i helga!

    Klem

    SvarSlett
  16. For en lekker gang!!!

    Kose deg med alle helgas gjøremål!

    Klem

    SvarSlett
  17. Så fin gang du hadde:) Hva heter den grå fargen?

    SvarSlett
  18. Jeg håper du har hatt en deilig og morsom tur på fjellet :-)
    Gangen din er bare så nydelig!! Jeg skjønner at du er glad i den :-)
    Jeg ønsker deg en flott uke :-)
    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  19. Hei! Du har ein nydelig hall:)

    Eg lurer egentleg på korleis det er å ha svarte trinn i trappa? Ser du fort støv og rusk? Eg held på å bygge hus, og klarar ikkje bestemme meg om kva slag farge eg skal ha på trinna!!

    Takk for svar:)

    SvarSlett
  20. Så utrolig nydelig dere har det! Hvilken maling og farge (fargekode) er det dere har på veggene?

    SvarSlett
  21. Så flott gang du har!! :) jeg er ute etter den grå fargen du har på veggen i gangen, hva heter den?? :))) Håper du kan hjelpe meg, send meg gjerne en mail på c_makholm@hotmail.com, takk på forhånd.. Mvh
    Christina :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥