søndag 13. mars 2011

Favorittmøbel


Hei Søndag

Vi har vårt så heldige å få låne vår nye nabojente på overnatting, så
det har vært stor stas for Tomine med gjest på sitt soverom i natt.
Rart å se at vi begynner å få så store barn, men det er jammen
helt fantastisk også.. Det må jeg bare si..
Det har blitt litt tid til å pusle mer enn vanlig her hjemme siden
disse jentene har vært på rommet stort sett hele tiden, så TV er
hengt opp på soverommet og tuner skal bestilles i morgen..
Jeg er vel egentlig ikke noe tilhenger av TV på soverom, men
av og til kan være greit. Resten av huset er også shinet litt
og det var godt.. lenge siden sist...

Anettes hus har en utfordring gående om vår favoritt ting i huset,
og etter å ha tenkt noen dager, fant jeg ut at det MÅ jo bli denne
skjenken, som jeg kjøpte på loppis for 400 kr. Den ble malt hvit med
sorte detaljer.. Jeg er utrolig glad for den, og jeg er sikker på
at den vil følge meg i mange mange år fremover..
Ellers i dag så håper jeg at jeg rekker å trene litt, vaske
ferdig soverommet, og selvsagt være klar kl 20:00 når Solsiden
vises på TV4 i dag. Nå: bloggbesøk hos dere ...

Happy søndag alle..

10 kommentarer:

  1. lekker kommode...ikke rart den får favorittstempel,og ekstra stas er det jo når du kjøpte den på loppis og malte den selv!!!!!Jeg klarer ikke plukke ut noen favoritt helt enda jeg,så foreløbig har jeg ikke fått meldt meg på hos Anette:)
    Hørtes ut som en perfekt helg for både store og små hos dere,så deilig!!!!!
    Da kan nok uka bare kommme i morgen:))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk møbel!

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  3. Høres ut som dere har hatt en kjempe fin helg:0). Sjenken er nydelig, og flotte detaljer du viser.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  4. Hei! Precious home; takktakk!! Happy søndag til deg også!

    SvarSlett
  5. Alfaalfa!!!

    Søndager er alltid deilig..
    Utrolig hva man kan finne på loppis..

    Klem til deg!

    SvarSlett
  6. Hei !!
    Nydelig skjenk du har :)
    Har fulgt bloggen din en stund nå å må bare få si at du har et utrolig nydelig hjem å så mange koselige innlegg :))
    Syns også du gjør et kjempe bra arbeid for kreftsaken, jeg mistet min far for noen år siden å nå er det min kjære mann som kjemper, kunne vært så vel at man hadde funnet en kur snart, i mellomtiden får vi bare leve i håpet !!

    Ha en fin kveld videre !
    Mette

    SvarSlett
  7. Gøy å sette personlig preg på ting som man får for en billig penge :) Jeg har fått helt dilla på å kjøpe gamle rammer og male dem :) Planen min er å samle masse bilder i rammer med lik farge i en stor klynge på veggen. En gedigen kollasj :)
    Håper du får en fin kveld videre, liker å følge med på bloggen din, du har så mye fint. Er takknemlig for at du vil vise litt av livet ditt til oss :)

    Hilsen Lillian.

    SvarSlett
  8. Kjempefin er den!
    Og ekstra stas at man har fått den til en billig pæng og malt og fikset den opp selv, er jo endel jobb bak tenker jeg;)

    Så kos og ha nabobesøk, det er ikke masse vi ser av ungene når de har besøk heller, og det er jo litt deilig innimellom og kunne gjøre noe heeelt i fred;)

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. beautiful furniture, I lake it!
    Kisses and happy week.

    SvarSlett
  10. Koselige bilder...og en hyggelig blogg. Hit kommer jeg tilbake.
    Klem...Ellen

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥