onsdag 16. mars 2011

Give away - nydelige kaffekopper


Etter koppeinnlegget under fant jeg jo ut at jeg har enda flere kopper som jeg aldri bruker..
2 rosa, 2 blå og 2 gule med skåler til
De er nydelige, gamle og perfekt nå mot sommeren,
disse må ut å lufte seg litt, altfor fine til å gjemmes bort i et skap..
Jeg gir de derfor bort, til dere helt superfantastiske lesere -
så skriv bare navnet ditt under her så er du med på trekning!
 Lykke lykke til, jeg trekker om noen dager!!
Du kan se flere bilder av koppene HER


102 kommentarer:

  1. Jeg blir med,nydelige kopper..Ønsker ønsker:)

    Klem linda:)

    SvarSlett
  2. Nostalgisk som jeg er, drømmer jeg akkurat om et slikt vakkert servise å møte sommeren med;o)
    Så nå krysser jeg det jeg har....
    Kveldsklem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Vakre kopper!
    De passer perfekt til sommerens små hageselskaper.
    Ha det så fint! Klem : )

    SvarSlett
  4. Perfekte til en kopp te eller cappucino i hagen. Jeg krysser fingrene :)

    SvarSlett
  5. De var kjempe-søte!


    Mvh Janne:)

    SvarSlett
  6. Åhhh disse var lekre. jeg slenger meg med :)))

    SvarSlett
  7. You can count me in!!
    What an wonderful giveaway :)
    Greetings Sinikka

    SvarSlett
  8. Så fine kopper, jeg vil gjerne være med.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  9. vil gerne være med, søde kopper:)

    SvarSlett
  10. SÅ nydelige kopper!!!!!
    Jeg er med - tvi tvi!
    Klem Hilde

    SvarSlett
  11. I'm in Love :)
    Jeg eeeelsker gamle sarte moccakopper..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  12. Åhhh! Så fine! Vil gjerne bli med på trekning ;)

    SvarSlett
  13. Åhh! Så fine! Jeg vil veldig gjerne bli med på trekning:)

    SvarSlett
  14. De var kjempesøte, krysser fingrene for at meg og min lille Tomine kan drikke kakao i dem <3

    SvarSlett
  15. Åhh, skikkelig sukkersøte kopper. Fatter ikke at du kan kvitte deg med dem.
    Hilsen Irene M.G.

    SvarSlett
  16. Hei. Utrolig fine kopper. Jeg er med og krysser fingrene. Utrolig snilt av deg må jeg si. Hilsen Merte

    SvarSlett
  17. Oi,Oi
    Jeg er med(:

    Klem Renate

    SvarSlett
  18. Så fine kopper. Ja jeg vil veldig gjerne være med.
    God natt fra meg
    Randi

    SvarSlett
  19. Åhh...disse var nydelige..jeg vil selvfølgelig vinne disse:)
    Ha en fin dag..nå skal jeg på jobb enda kl ikke er mer enn 0530

    klem klem

    SvarSlett
  20. Nydelig kopper! Jeg slenger meg med og håper på vinnerlykke!
    Ha en fin mars-torsdag! Klem

    SvarSlett
  21. Vakre kopper..jeg håper på lykken denne gang

    SvarSlett
  22. Heisan
    Jeg elsker slike nostalgiske kopper, og vil så klart være med, nydelige og må jo bare krysse alt som kan krysses for å kunne være heldig å vinne..!!!!
    Har vært og sett etter slike elegante kopper med høy stett på loppemarkeder. ME HOPE...
    Klem

    SvarSlett
  23. I always enjoy the posts! Looking forward to many more (:The things given are unanimous and needs to be appreciated by everyone.
    Wedding Dress
    Wedding dresses this season for the details of the deal more attention. Designer for the details of the deal is simple continuation of the overall shape of fashion, more emphasis on the shoulder, neck and waist of the design, engraving, embroidery, flowers and other elements are widely used.

    SvarSlett
  24. Så flotte de var! De hadde passet perfekt inn i vitrineskapet mitt i stuen;)
    Ha en fin dag .

    SvarSlett
  25. I always enjoy the posts! Looking forward to many more (:The things given are unanimous and needs to be appreciated by everyone.
    Wedding Dress
    Wedding dresses this season for the details of the deal more attention. Designer for the details of the deal is simple continuation of the overall shape of fashion, more emphasis on the shoulder, neck and waist of the design, engraving, embroidery, flowers and other elements are widely used.

    SvarSlett
  26. Nydelige! Blir gjerne med på det, jeg;)))

    SvarSlett
  27. Akkurat min stil - veldig søte og jeg liker pastellfargene- krysser fingre og alt som kan krysses:-)

    Kath

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne være med. Kjempefine kopper....

    SvarSlett
  29. n*y*d*e*l*i*g*e<3 Ønsker meg!!

    Heidi B Kristoffersen:)

    SvarSlett
  30. Jeg blir med,nydelige kopper

    Klem Anita

    SvarSlett
  31. Kjempesøte kopper, skal gjerne rydde plass i skapet til disse :-)

    Hege

    SvarSlett
  32. nydelige unike kopper! klem fra meg

    SvarSlett
  33. Nydelige kopper, som jeg blir kjempeglad om jeg vinner :)
    Krysser fingre og tær ;)

    Hilsen Marianne med mariannessmykker.

    SvarSlett
  34. Nydelige kopper, jeg vil gjerne være med på trekning!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  35. Wow de var nydelige:) Blir gjerne med i trekningen!

    Klem Anita

    SvarSlett
  36. Strålande flotte koppar :)))
    Eg ønsker meg, og blir gjerne med på trekninga di.

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  37. Åh så vakre kopper:) jeg blir gjerne med på trekningen.
    Hilsen Christine

    SvarSlett
  38. hei,
    god dag til deg.
    nydelige kopper. jeg vil gjerne være med.
    hilsen Tove
    mail; dideidem@online.no

    SvarSlett
  39. Hei, jeg vil veldig gjerne være med på trekning, de koppene var helt nydelige:-)

    SvarSlett
  40. Ja takk sier jeg bare;) Nydelige kopper, hadde passet heeeelt perfekt hos meg! ;) <3
    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  41. For noen lekkerbiter :D

    SvarSlett
  42. Jeg vil gjerne være med!

    SvarSlett
  43. Kjære, søte, snille deg!!! Er du sikker på at du kan klare å skille deg fra disse vidunderlige skattene? Det er jo slike ting man forelsker fullstendig i! Jeg vil veldig gjerne få lov til å bli med på give awayen din. Og tusen takk for en fantastisk blogg du dele med oss, jeg " besøker" deg hver dag. Vente i spenning for å se hvem som blir den heldige vinneren denne gang. Hilsen fra Wenche helt sør i landet

    SvarSlett
  44. Nydelige kopper!! Ønsker meg gjerne disse! :-)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  45. Så utrolig nydelige kopper:) ELSKER dem!!!
    Henger meg på her og krysser alt som krysses kan for at jeg kanskje kan være den heldige:)hihi

    Ønsker deg en fortsatt strålende dag.
    Klem Milla

    SvarSlett
  46. Å de var jo helt skjønne! Jeg blir med:) Takk for nydelig og inspirerende blogg! Mvh Kristin

    SvarSlett
  47. Tror nesten ikke mine egne øyne, er du helt sikker på at du vil kvitte deg med disse??? Jeg vil veldig, veldig gjerne ha de - kan love deg at om de havner hos meg, så skal de få et godt hjem her også :o) Takk for en fin blogg forresten, er titt og ofte innom å leser!

    Ha en strålende fin torsdag!
    Klem, Tonje B fra Rogaland

    SvarSlett
  48. Så snill du er!!!
    Vil gjerne vinne dem jeg :)

    Karina

    SvarSlett
  49. De var nydelige, og jeg blir svært gjerne med =)

    SvarSlett
  50. Kjempesøte kopper, krysser fingrene for vinnerlykke!
    Ha en god dag :o)
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  51. Hei

    Jeg er også med.... Jeg sitter faktisk å ser etter slike moccakopper på finn. no!
    Jeg bare følger med på blogger rundt om inne på NIB, men er ikke kreativ nok til å ha min egen blogg. Så om jeg blir trukket ut er mailen min englefjes@hotmail.com

    Lykke til til alle her.. måtte den beste vinne <3

    Hilsen Gry

    SvarSlett
  52. Hei å hå !
    Nydelige kopper, vil gjerne være med i trekningen om dem ja :))

    Ha en fin dag videre,
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  53. Jeg prøver lykken :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  54. Så skjønne de var! Du er grei altså. Klart jeg ønsker meg disse!
    Krysser fingrene. :)
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  55. Åh, de var fine!=) Jeg er med!=)
    Mvh,
    Maja-Lisa

    SvarSlett
  56. Så søte kopper:) Håper de tar turen til Oslo :)

    Din faste Oslo-følger Ingunn

    SvarSlett
  57. Så fiiine:-))
    Anita/Lier

    SvarSlett
  58. love love love:), de koppene var kanonskjønne,
    kunne tenkt meg disse ja:), krysser fingrene.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  59. Nydelige koppar! Eg melder meg gjerne på. Håpar på bursdagslykke :)

    SvarSlett
  60. Stine Bergmars 17, 2011

    Kjempefine! Disse hadde virkelig sjarm! :-)

    SvarSlett
  61. SÅÅÅ nydelige kopper!!!
    Håper på vinnerlykke.

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  62. Kjempesøte, melder meg på i "kampen" :)

    Heidi

    SvarSlett
  63. Nydelige kopper! Jeg blir gjerne med på trekningen! :)

    SvarSlett
  64. lekre pastellfargede kopper.
    har en perfect hylle på kjøkkenet hvor de kan stå og skinne
    ha en flott helg

    SvarSlett
  65. <3 for noen nydelige kopper <3
    klem fra Renate <3

    SvarSlett
  66. nydelige kopper. jeg er med på trekingen.
    har koppe dilla,he he.så dette passer meg bra.
    ha en fin dag.hilsen hege

    SvarSlett
  67. Kjempefine kopper! krysser fingrene :)
    passer perfekt til hageselskaper, sammen med to kopper jeg har etter min oldemor! :)

    Hilsen Irene Amalie

    SvarSlett
  68. Sukk...! Nyyyydelige kopper!
    Mvh Randi

    SvarSlett
  69. Dei var nydeleg fine!! Henge meg på!! :D

    SvarSlett
  70. Hei:) Er ny leser av bloggen din, og er kjempe glad for at det finnes flere der ute som ikke har alt i hvitt. Du har det såååå flott! jeg bare forguder hjemmet ditt/deres. Må si jeg har fått mange nye pyntetips og ideer som jeg allerede har tatt i bruk;som feks pynting m gamle bøker og perlekjeder. Er innom bloggen hver kveld og titter,for å se om det er noe nytt ;) Tusen takk for en inspirerende blogg!

    SvarSlett
  71. Nydelige kopper! Jeg er med!

    SvarSlett
  72. Så nydelige kopper!! Sånne har jeg sett etter på loppis lenge!
    Blir veldig gjerne med i trekningen! :)
    Kjempe fin blogg du har, er innom hver dag og titter. Vi har veldig lik smak, datteren min på 5 år heter også Tomine. :)
    Klem Ida

    SvarSlett
  73. Så nydelig kopper!

    Jeg ville satt stor pris på de:)

    Ha en fin kveld!

    Gro

    SvarSlett
  74. Åhh de vakreste koppene altså:) vil ha ha ha:)

    Hilsen Linda Jacobsen

    SvarSlett
  75. Dette blir som nåla i høystakken... MEEEN; Den som intet våger, intet vinner.. :)

    Så eg hiver meg med! :)
    Klem Miriam

    SvarSlett
  76. Kjempefine kopper, og JA jeg elsker også de nye greengate koppene!

    SvarSlett
  77. Så fine kopper. Jeg er med.

    Hilsen Gry (Lier)

    SvarSlett
  78. Kjempesøte var de :)
    Så jeg er gjerne med :)

    SvarSlett
  79. Skulle kanskje skrive navnet mitt også.
    Klem Lene

    SvarSlett
  80. kaffe på terrassen i sommer i nydelige kopper.... jeg vil være med:)
    Linn

    SvarSlett
  81. Åh. Men det er jo akkurat slike kopper jeg ønsker meg!! Jeg scrollet meg nedover for å se hvor du har kjøpt de vakre skattene!!
    Da vil jeg selvfølgelig være med på en trekning! Definitivt!
    Krysser fingrer, tær og det som er! Hahaha :o)
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  82. Super søte kopper;) tvitvi...

    Hilsen Fast leser

    SvarSlett
  83. Å for noen søte kopper, jeg vil gjerne være med.
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  84. lene hepsømars 18, 2011

    Så fine kopper, krysser fingrene for at jeg kan drikke av de til sommeren.

    SvarSlett
  85. Kjempenydelige kopper!!Jeg vil gjerne være med :))
    Ha en flott helg!
    Hilsen Mona

    SvarSlett
  86. Ååååå...det hadde vært noe å kunne drukket kaffe av slike kopper:-) Jeg lukker øynene og ønsker hardt så hardt...

    Heidi (heidigrande@hotmail.com)

    SvarSlett
  87. Nydelige altså!
    Drømmer allerede om å servere kaffe på terrassen.... Bare en del snø som må bort først.... :-)

    Kjersti

    SvarSlett
  88. Kjempe sote og varlige.

    Jeg bil gjerne vare med i trekning!

    God helg.

    Hilsen Gry.

    SvarSlett
  89. Marie (Ålesund)mars 18, 2011

    Søte..hiver meg med i trekninga:)

    SvarSlett
  90. Krysser fingrene og hiver meg med i trekninga :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  91. Hei. Håper kjæresten min og jeg kan drikke morgenkaffe på terassen i de nydelige blå koppene nå når det endelig går mot vår!!! -ine

    SvarSlett
  92. Så fiiine kopper:) Jeg ønsker meg..

    SvarSlett
  93. Kjempefine :-) vil gjerne bli med .
    forsatt god helg

    Hilsen Barbro

    SvarSlett
  94. Nydelige!!!!!! Blir veldig gjerne med på trekningen.
    Hilsen fra Laila (Hønefoss)

    SvarSlett
  95. Så søte og nostalgiske kopper, de hadde vært super å hatt til sommeren:))
    Jeg blir mer enn gjerne med på trekningen.

    Hilsen Elisabeth (heimro@hotmail.com)

    SvarSlett
  96. nydelige kopper, jeg kjøper kopper og krus slik andre kjøper sko, hehehehe elsker det.
    vil veldig gjærne prøve lykken..
    klem

    SvarSlett
  97. Nydelig kopper ! Jeg blir gjerne med på trekningen :)

    Hilsen Tone fra Trondheim :)

    SvarSlett
  98. Jeg vil også være med i trekning, hilsen MEtte :)

    SvarSlett
  99. Åå så søte de er:) passer perfekt i mitt hvitmalte framskap. Der er det plass til noen vakre kopper:)
    Kari-Anne

    SvarSlett
  100. Nydelige kopper, jeg vil gjerne være med på trekningen..

    Hilsen Anja C

    SvarSlett
  101. de var helt nydelige:)
    *håper håper*
    utrolig fin og inspirerende blogg:)
    hilsen Katharina

    SvarSlett
  102. Hei.Jeg er med:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥