onsdag 23. mars 2011


205 kommentarer:

  1. Så skjønne puter :) Og for ei snill dame da!!!! Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen ; )
    Ønsker deg en fin fin dag
    klem Tove

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne friste vinnerlykken :)

    Ha en fin og solrik dag!
    Hilsen Karianne H. (Oslo)

    SvarSlett
  3. Fantastisk! De hadde passet perfekt her hjemme ;)
    Jeg krysser fingre og tær og prøver lykken!

    Hilsen Alexandra

    SvarSlett
  4. ojojoj...for en fin gave!!Jeg vil gjerne være med!! krysser fingrene for litt vinnerlykke!! ha en flott dag!! god klem, Line

    SvarSlett
  5. er med å prøver vinnerlykken nok en gang jeg :)
    Flotte puter!!

    SvarSlett
  6. Follow your heart and your dreams will come true

    SvarSlett
  7. Jeg vil være med i trekning whiiiiiiiiiiii :)

    SvarSlett
  8. Nydelige! <3 jeg hadde blitt kjempeglad!
    Line (Tønsberg)

    SvarSlett
  9. Jeg elsker puter fra Day, men min samboer nekter meg flere, MEN visst jeg vant de blir vel saken litt annerledes.... :) Ha en fin dag, Therese (Oslo)

    SvarSlett
  10. Nydelige! jeg hadde blitt kjempeglad:)
    Line (Tønsberg)

    SvarSlett
  11. Great giveaway!!!
    Kisses.

    SvarSlett
  12. Nydelige puter, jeg hade blitt kjempeglad!
    Line (Tønsberg)

    SvarSlett
  13. ÅÅÅÅÅHHHH - LEKRE!!!

    Jeg vil gjerne være med!!!

    Ha en fortsatt fin uke!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  14. Dette vil jeg selvfølgelig være med på!!!
    NYDELIGE puter :)

    Har giveaway i bloggen min jeg og, men på en litt annen kategori ;)

    Ha en nydelig dag!

    Hilsen meg som sitter på lesesalen

    SvarSlett
  15. Flott gave av snille dama i Fru Hagen å gi deg slike flotte puter til Give Away :)

    Deltar mer enn gjerne jeg og satser på vinnerlykke.
    Mye fint i butikken der ja ser jeg.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  16. Må jo prøve lykken for en slik hærlig gave =)

    SvarSlett
  17. En pute fra DAY hadde passet perfekt i sofaen min!! Så jeg krysser fingre og tær ;-)

    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  18. Jeg vil veldig gjerne være med =)
    Kjempefine puter!!!

    SvarSlett
  19. Så herlig og ikke minst sniiilllt :O)
    Prøver jeg også da å vinne :O)

    Ha en herlig dag!
    Kirsti

    SvarSlett
  20. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen av de nydelige putene :)
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  21. Dette sier vi ikke nei takk til. For noen nydelige puter og snill dame.

    Ha en toppers dag

    Klem

    SvarSlett
  22. What a wonderful giveaway!!
    So surely you can count me in :)

    Greetings, Sinikka

    SvarSlett
  23. Så flott gave da, du er heldig:) Skulle gjerne tatt turen til Hønefoss og til Fru Hagen, ser ut til at de har så utrolig myye fint! Jeg vil gjerne være med i trekningen. Hilsen Hege fra Kapp (toten)

    SvarSlett
  24. Så fine puter! Jeg er gjerne med på Give away :o)
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  25. Åh - dette er de fineste putene som finnes! Jeg vil selvfølgelig veldig gjerne være med i trekningen :)

    Ingvild, Oslo

    SvarSlett
  26. Jeg blir gjerne med i trekningen=) Fin blogg foresten!

    SvarSlett
  27. Jeg prøver vinnerlykken nok en gang! :)
    kjempe fine puter

    Anette Ø

    SvarSlett
  28. Hurra, er gjerne med! Er allerede følger på facebook!

    Hilsen Elisabeth B.E.

    SvarSlett
  29. Wwwooohoo, DENNE må jeg jo bare delta på! =D

    Hvem kan motstå den da? =D

    Ha ei fin fin uke videre!

    Klem Mona

    SvarSlett
  30. Jeg hiver meg på runden, morro å se om man har noen vinnerlykke :) Putene var nydelige og de kan passe utmerket her i sofaen vår :D

    Marianne Emine

    SvarSlett
  31. Så fine puter :) Ja koselig med mennesker som har lyst til å gi. Og en sånn "liten" overraskelse i hverdagen kan gjøre så mye.
    Jeg blir gjerne med :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  32. Da prøver jeg lykken selvsagt. Fiiiine puter:-)
    Mvh Å

    SvarSlett
  33. Flotte puter. Jeg ønsker å være med i trekningen:)

    Hilsen KristineVS

    SvarSlett
  34. Åhhh...de var kjempefine. Håper lykken er med meg idag da!!

    Jeg skulle jo absolutt ha vært hos deg og jeg da...bare nye butikken her er klar nå så...

    SvarSlett
  35. So lovely. What a lovely blog you have.

    SvarSlett
  36. Å, så spennende! Jeg vil gjerne være med :-)

    SvarSlett
  37. Sååå flotte puter. . . .ønsker meg;-)

    Hilsen Nina Merete
    ninadahl@bbnett.no

    SvarSlett
  38. Åh! Trekk meg! Akkurat hva jeg trenger i sofaen for at den skal bli ferdig!

    Kathrine

    SvarSlett
  39. Så snillt å gi bort så fine puter ;o)))

    Er så morsomt med litt nytt både inne og ute nå når det våres og været blir varmere ;o) Disse var jo kjempe fine, lyse og lekre ;o))

    Krysser tærne for vinnerlykke ;o)

    Ha en super dag!!

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  40. Eg prøver gjerne lykken på desse fine putene☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  41. jeg vil gjerne være med!Var akkurat i Asker og tittet på disse putene,men tok meg ikke råd til en.. Så snill dame, den butikken skal nok få et besøk av meg!<3

    SvarSlett
  42. Yeeeeeiii, suuuper give away - jeg er med!!!

    Heidi

    SvarSlett
  43. jeg vil gjerene være med. den butikken ser og høres bare så fantastisk ut.

    SvarSlett
  44. Pute fra DAY vil jeg gjerne ha, det hadde gjort meg både varm og glad! Snille deg som konkurranse har, en pute vunnet er i orden for far ;) Putene fra DAY er fantastisk fine, nå krysser jeg fingrene for at en av dem blir mine :)

    Jeg henger meg også gjerne på :) Ønsker deg en fin vårdag :) Klem fra Solvor

    SvarSlett
  45. SOLVOR: så fantastisk morsomt.. tusen takk..

    you made my day!!!

    ♥♥♥♥♥

    SvarSlett
  46. Jeg vil gjerne være med - nydelige puter.

    Anne M.B.

    SvarSlett
  47. Nydelige puter!
    Jeg er med!

    Ønsker deg en fin fin dag :-)
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  48. Jippi!! Jeg vil være med..
    Tvi tvi til meg..
    Håper jeg har vinnerlykken med meg :)

    Ønsker deg en fin dag
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  49. De var knalltøffe!
    Denne vil jeg være med på, helt klart;)
    Og så lekker den Fru Hagen butikken så ut, jeg er som deg for øvrig, hihi, MÅ kjenne på alt!

    Ha en fin vårdag!
    PS: Sleng deg på min give-away, flott becksøndergaard skjerf i premie;))

    Klem Line

    SvarSlett
  50. Jeg melder meg også på i trekningen og håper på lykken:-)

    SvarSlett
  51. Nydelige puter som jeg gjerne kunne tenke meg å vinne :-))

    SvarSlett
  52. Herlige puter.
    Og ja jeg frister lykken.
    klem
    Randi

    SvarSlett
  53. Super flotte puter, kunne nok tenkt meg noen slike ja:-) rigmor_hatlem@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Denne trekningen blir jeg lett med på... :) så snill fru Hagen er som sponser disse putene.. hadde sklidd rett inn her hos meg ja. Fin dag til deg!

    Linn fra Sravanger.

    SvarSlett
  55. Så flotte puter, hadde vore kjekt med eit par sånne:)

    Marie S

    SvarSlett
  56. Kjempefine puter!

    Har veldig lyst på sånne. :)

    Mvh

    frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  57. For en fantastisk flott premie som gis bort, jeg blir gjerne med :-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  58. Så snill hun er altså!! De stilige og flotte putene:)
    Tenk om jeg vant:)
    Kari-Anne

    SvarSlett
  59. Oj så kule puter! Nå håper jeg virkligen på vinnerlykke!
    Mvh.
    Katarina

    SvarSlett
  60. De fineste putene som finnes!! :)
    Krysser fingrene for et lykkelodd.
    KLEM

    SvarSlett
  61. Fne puter! Jeg er med :D Kos deg med kaffen:P

    SvarSlett
  62. Fine puter! Jeg er med på trekning!

    klem fra umulie

    SvarSlett
  63. Bare elsker de putene!!!
    Vil gjerne være med i trekningen!!!
    Krysser fingre og tær og d som er:)

    Merete

    SvarSlett
  64. Åååå, de har jeg sett på, og tatt på;) Vil gjerne være med på trekningen. De putene er jo bare rålekre!!!

    SvarSlett
  65. Hei og hopp :-) jeg vil gjerne være med på trekkning av de flotte putene :-) nyt solen, nyt onsdagen og nyt lyden av sildrende vann :-) det er vår!!!

    Klem fra janicke :-)

    SvarSlett
  66. Liker snillingser, og blir gjerne med å prøver vinnerlykken hos deg!De putene var råfine :)
    Er litt snillings for tiden jeg også, så prøv gjerne vinnerlykken hos meg :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  67. Åååh.. de er jo bare nydelige og må innrømme at eg har siklet etter de en stund ja :)
    Så klart eg vil være med på trekning :)

    -Hege-

    SvarSlett
  68. :D Putedilla som jeg har, må jeg bare prøve lykken på disse kuule putene..
    Ha en flott dag videre.
    Mvh Merete
    meretesjemm@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Kjempe fine puter, jeg vil gjerne være med i trekningen om dem ja :))

    Ha en fin dag
    Mette :)

    SvarSlett
  70. Jeg vil gjerne være med.
    MVh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  71. Knall fine puter. Skulle gjerne hatt to av de:)

    Gunn Marie

    SvarSlett
  72. De putene er bare så lekre !!!
    jeg er med ;)

    Pssst. Jeg er og ei som må ta på alt hehe ;)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  73. Putene er berre heilt nydelige!! Du er ikkje aleine om å vera ta på dame!! haha!!

    Mariann

    SvarSlett
  74. vakre puter! :)
    Synøve

    SvarSlett
  75. Sukk... Mange "vil-ha" ting på Facebookbildene fra butikken! Nettbutikk, mon tro?

    NB! Jeg vil være med i trekningen :-)

    SvarSlett
  76. Oi, oi, oi! Denne trekningen vil jeg bli med på! Superkule puter!

    Jeanette B

    SvarSlett
  77. De var flotte. Vil gjerne være med!

    Hilsen Nina (nbsive@online.no)

    SvarSlett
  78. Så lekre puter!!
    Ønsker meg en sånn til sofan min!
    Veldig fin blogg du har!!

    mvh Trine

    SvarSlett
  79. Jeg blir gjerne med! Flotte puter:)

    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  80. Blir gjrne med på trekningen, jeg! Fru Hagen er en kul butikk med super service!!!! Margit:))

    SvarSlett
  81. Kjempefine puter da! Og snille damer, det liker vi :)

    SvarSlett
  82. Sånne puter har jeg lyst på. De var kjempefine. Jeg prøver lykken :)

    SvarSlett
  83. Aldeles nydelige <3 puter!
    Må ikkje adle jenter ta på alt da? ;) hehehe
    Ha ein flotte kveld <3
    Klem fra Renate :)

    SvarSlett
  84. Lekre puter, prøver lykken :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  85. Titt-tei:)

    Eg og vil gjerne vere med:)) Putene er berre såååå fine:))

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  86. Se her har vi husmora på bytur!
    Så fint bilde dette var av deg?
    Men du er nå alltid så bli du da...:-)

    SvarSlett
  87. Å, de er så fine de putene der! Jeg håper jeg blir den heldige;)

    Hilsen Anja C

    SvarSlett
  88. Milde himmel for noen fantastisk skjønne puter!
    Jeg vil veldig, veldig gjerne få lov til å delta på din give away...
    Hisen fra Wenche i sør

    SvarSlett
  89. Hei du så gøy da. Kjekt med noen snillinger som gir gaver for utlodning. Jeg vil gjerne være med. Datter'n vil gjerne ha til tv stuen.
    Ha en fin uke fortsatt.
    Britt Eva

    SvarSlett
  90. Oj, så snilt! Vi veldig gjerne være med i trekningen og krysser fingrene. Elsker disse putene.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  91. Flotte puter, jeg er absolutt med:)
    Så herlig med noen snillinger her i verden:)
    klem Lotte:)

    SvarSlett
  92. Jeg vil gjerne være med på trekningen.
    Så fiiiiine puter.

    SvarSlett
  93. Så gøye puter! Jeg frister lykken. :)

    SvarSlett
  94. De putene er jo super snazne ønsker meg veldig ei som det står Give & take på og Love om jeg skulle være en av de heldige
    Ellers flott butikk som jeg stadig er innom å kikker på på nettet

    SvarSlett
  95. førr nån nydelige pute :)
    Prøve lykken og krysse fingran!

    Klæm

    SvarSlett
  96. Jeg er med! Oh yes! :) Fine puter! :)

    SvarSlett
  97. Jeg er med! Oh yes! :) Fine puter! :)

    SvarSlett
  98. De putene er suuuuuuper fine, de hadde passet perfekt i den sorte skinnsofaen min!! :) Så prøver vinnerlykken denne gangen, krysser fingre og tær!! :))) <3

    SvarSlett
  99. Like nydelige som bloggen selv. Hadde vært helt magiske å vinne:)

    SvarSlett
  100. Hei!
    Joda, vil gjerne ha disse i min sofa! Klem

    SvarSlett
  101. Hei, vil gjerne vinne disse! Janniche

    SvarSlett
  102. Så snill dame:0). Jeg vil selvflgelig være med i trekningen.
    Ha en flott kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  103. Så hyggelig med sånne snillingser. Jeg elsker puter i alle former og farger. Disse kunne jeg lige....
    Klem Bodil

    SvarSlett
  104. Disse hadde jammen passet godt hjemme hos meg ;)
    Jeg er med!
    Hilsen fra en fast fan, fru O!

    SvarSlett
  105. Disse har jeg hatt lyst på lenge så jeg krysser fingre og tær for vinnerlykke denne gangen:)

    Linn
    linnchrister@hotmail.com

    SvarSlett
  106. For noen nydelige puter da, og for en hærlig butikk.
    Skulle ønske vi hadde en slik butikk i Ålesund også.
    Krysser fingrene for meg selv til søndag og håper jeg blir den heldige vinneren :)

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  107. Å så nydelig!
    Jeg vil gjerne vinne en slik :)

    ha en fin dag
    HIlsen Ingvild

    SvarSlett
  108. åååå de var lekre, jeg vil gjærne vinne.. hehehe
    klem :)

    SvarSlett
  109. Hei!!
    puter får vi damer vel aldri nok av?
    I allefall gjør ikke jeg det.

    Så jeg frister vinner lykken en onsdagskveld,
    å håper på det beste :)

    Ha en fin fin Onsdags kveld.

    SvarSlett
  110. Jeg vil gjerne være med, kjempefine puter !
    Ser for meg kor fint det blir i sofaen !!!!!

    Trude

    SvarSlett
  111. Ååå de putene er bare så fine:),
    jeg prøver lykken og krysser fingrene:)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  112. Fine puter med koselige budskap :)) Jeg frister lykken og melder meg på!
    Hilsen fra Arneberg

    SvarSlett
  113. JA, jeg vil vinne! Flotte puter som passer perfekt i mitt nye hjem:-) Krysser fingrene! Klem, Hegemoren

    SvarSlett
  114. Jeg prøver lykken igjen..... klem

    SvarSlett
  115. De ville passet perfect her hos meg.
    Ønsker alle sammen lykke til :-)KLEM

    SvarSlett
  116. Kjempetøffe puter! Hadde ikke vært meg imot å vinne sånn. :-)

    SvarSlett
  117. Tonje i vestmars 23, 2011

    Så flotte puter :) JA TAKK :) Selvfølgelig vil jeg være med!! Er så trivelig her inne på bloggen din! Ha en fortsatt fin kveld :)

    Klem fra Tonje i vest :)

    SvarSlett
  118. For noen nydelige puter, disse vil jeg selvfølgelig være med i trekningen av. Jeg har også en giveaway gående der du kan vinne abonnement på Vakre Hjem & Interiør og deilige sengesett, koselig om du vil delta :-)

    Netta

    SvarSlett
  119. Krysser fingrene for disse putene er nydelige.
    Herlig blogg du har som jeg bare må lese :-)

    W.M

    SvarSlett
  120. Jammen dette er jo for godt til å være sant! ELSKER de DAY-putene!!
    Så klart jeg vil være med i trkeningen. Juhuu..:)
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  121. Snillingser liker vi. Jeg er med så klart.

    SvarSlett
  122. Jeg er med:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  123. Hei! Nydelige puter, sier absolutt ikke nei til en slik! Jeg tror den hadde passet perfekt inn i kråkeslottet mitt!! ;D

    Vil gjerne være med i trekninga ja!

    Klem fra Lone i nord;)

    SvarSlett
  124. Jeg prøver gjerne lykken!
    Sofan trenger desperat nye puter :)

    Karina

    SvarSlett
  125. Så snilt da :-). Jeg blir gjerne med på trekning. Putene er så fine. Jeg har en 'love' pute fra før som jeg elsker, og den vil gjerne ha selskap. Ha en flott dag.

    SvarSlett
  126. Oh my... De var stilige! Ønsker selvfølgelig å være med på trekningen.

    Klem Kristine R.

    SvarSlett
  127. Elsker disse fine putene,så dette må jeg vere med på :)
    Marita fra Bergen :)

    SvarSlett
  128. Hei på deg.Elsker bløggen din.Det hadde vært veldig kjekt å vunnet de putene. Kjempefine. Hilsen Merte

    SvarSlett
  129. Hurra! Disse putene er så fine! Håper på vinnerlykke!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  130. Disse putene er bare nydelige, jeg ønsker meg !!!!!!!!!!

    SvarSlett
  131. Snill dame, ja! Jeg blig veldig gjerne med, virkelig flotte puter :-)

    SvarSlett
  132. Herlige puter!! Jeg er med :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  133. Så herlige puter! Og for en fin snillingsbutikk! :-)

    SvarSlett
  134. Elsker disse putene og er definitivt med på denne konkurransen :D

    Heidi B Kristoffersen

    SvarSlett
  135. Å så fine puter - Blir gjerne med på trekningen jeg. Takk for snillingser i Hønefoss! Hilsen Solveig

    SvarSlett
  136. Kjempefine puter :-) Kunne tenkt meg å vinne ei pute til datteren min på 12 år :-D Ønsker deg en nydelig vårdag!

    Mariann*

    mariann_schulze@hotmail.com

    SvarSlett
  137. Fantastisk fine! Jeg skulle gjerne hatt et par nye puter i min sofa <3
    Fin-dag-hilsen fra Ingrid

    SvarSlett
  138. Hei
    !Puter får man aldri nok av...så jeg er med!
    Superfin blogg du har- og nå skal jeg kose meg litt mer med den ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  139. De var fine! Jeg er gjerne med på trekningen! Hilsen Katrine :)

    SvarSlett
  140. Trine Håvardsenmars 24, 2011

    Kjempelekre puter, vil gjerne være med i trekningen:)
    Klem fra Trine

    SvarSlett
  141. Hei.
    Disse putene står på ønskelisten så da prøver jeg vinnerlykken her hos deg.
    Neste gang vi skal på hytta tror jeg vi må ta en stopp hos Fru Hagen:-).
    Ha en flott vårdag:-)
    Anita/Lier

    SvarSlett
  142. Juuuuhuuu............vil gjærne vinne så flotte puter:-)Og takk for tipset om Fru Hagen på nettet. Stå på, du har en fin blogg, som jeg er innom daglig. Mvh Hege Mo i Rana

    SvarSlett
  143. JAAAA, vil vinne puter til det "nye" huset mitt. Mannen mener vi har nok puter, men det har vi absolutt ikke:-) To av disse hadde vært helt toppers. Klem Stine

    SvarSlett
  144. Vil jo gjerne være med i trekningen på disse putene:):)
    Fru Hagen har sååå mye fint:)
    Camilla. T. O

    SvarSlett
  145. Woho!! Superfine puter! Jeg og kjæresten skal flytte sammen i juni, så det hadde vært perfekt med en ny pute til et studentpar :-)

    Ha en finfin dag!!

    Solklem fra Christine

    SvarSlett
  146. Stilige puter! Jeg prøver lykken :)

    SvarSlett
  147. Nydelige 'rene' puter! *

    Prøver lykken og krysser fingre og tær...*

    SvarSlett
  148. Hei!
    Håper på vinnerlykke:)
    Hilsen Silje F

    SvarSlett
  149. Vil så gjerne være med.
    Klem Mette

    SvarSlett
  150. Jeg må selvfølgelig prøve vinnerlykken, og krysser det jeg har av fingere og tær.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  151. Åh, en slik pute hadde virkelig gjort seg i en studentleilighet som min :) Fingrer krysses, og gode ønsker sendes! Klem fra Synne

    SvarSlett
  152. Naise puter. Blir gjerne med på trekning. Klem julie

    SvarSlett
  153. Hei flotte puter, blir gjerne med på trekning :-)
    Ha en fin dag
    Klem Anita

    SvarSlett
  154. Fantastisk nydelige puter. Krysser fingre å tær for vinnerlykke. Tror nok de måtte ha blitt innflytningsgave til min beste venninne, passer hennes stil perfekt disse to altså :)

    SvarSlett
  155. Slenger meg på og prøver vinnerlykken:)

    Mvh Janne

    SvarSlett
  156. kjempefine puter...
    Super butikk, med sans for god service!

    Hilsen

    Yvonne

    SvarSlett
  157. Stine Bergmars 24, 2011

    Så flotte puter! Fru Hagen er jammen snill! :D

    SvarSlett
  158. Flotte puter, dette må jeg selvfølgelig være med på. Krysser fingre og tær :)

    SvarSlett
  159. Det var fine puter.. på ønskelista snarest !!


    Ha en fortsatt fin vår uke !

    Hanne

    SvarSlett
  160. Super lekre!
    Jeg vil gjerne vinne puter fra Day.

    Ha en fin dag!

    Hilsen Gry.

    SvarSlett
  161. Så snill en butikk!
    Kjempestilige puter - og jeg som trenger nye puter i sofaen min:)
    Krysser fingerne for at jeg skal være den heldige:)

    SvarSlett
  162. Hejsan.....

    Jag vill absolut vara med i din underbara tävling...

    Nu hoppas jag att vinner...

    Har länkat till tävlingen från min blog och även med en bild...

    Mvh Ann

    SvarSlett
  163. Hei!

    For noen flotte puter :) Hadde passet perfekt i sofaen min ;)
    En fin kveld til deg :)

    Hilsen Liv Kathrine :)

    SvarSlett
  164. Hei Tomine..

    Håper på litt vinnerlykke..
    Trenger noen fine sofa i sofakroken på Hytta , og der hadde disse vært PERFEKTE..

    Klem Birte

    SvarSlett
  165. Kjempeflotte puter Blir gjerne med på trekning! Klem Julie

    SvarSlett
  166. Jeg prøver såååå gjerne lykken ...
    Tenk om jeg vinner :)
    Riktig god helg til deg og dine :)
    Linn

    SvarSlett
  167. Så fiiine!
    Jeg prøver lykken :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  168. Er med jeg! Ha en fiin torsdag!! Håper armbåndene mine kommer snart.... Klem

    SvarSlett
  169. Hei. Takk til deg for inspirerende blogg. Nydelige puter, har man alltid plass til. Hilsen Kjersti L :-)

    SvarSlett
  170. Oh yes !! FOR en give away !!
    Love Me A Little & Smile var fantastiske !!
    Prøver gjerne vinnelykken :D Takk !!

    SvarSlett
  171. ååååå de e så fine.... god helg,du har en super fin blogg :)

    SvarSlett
  172. Oh yes, tar gjerne et par av de der... snillings!!
    SiriH
    sirihelenj@hotmail.com

    SvarSlett
  173. Ooooooo, der er de putene som sofaen min har ropt på så lenge!!! Kanonfine!!

    Jeg er med, og krysser det meste!! Kanonfin premie!!

    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  174. Me like!!! passer perfekt i sofaen min ;)
    Krysser fingrene!!

    Ha en fin helg!!
    Brith.

    SvarSlett
  175. Så flott gave, hvem vil vel ikke vinne disse flotte putene?!
    Fru Hagen virker som en veldig flott butikk, det er nesten så jeg får lyst til å kjøre fra Bærum til Hønefoss ens ærend!
    Ha en strålende helg og takk for all inspirasjon.

    Hilsen Ingrid DB

    SvarSlett
  176. Hei!
    Elsker puter og trenger noen nye for våren.
    Super blogg og for ein herlig give away :-)
    Eg er med!

    SvarSlett
  177. Så fine puter. Jeg vil gjerne være med:)

    Ha en super fredag:)
    W

    SvarSlett
  178. Hei!
    Kjempe fine puter!
    Jeg vil gjerne være med.

    Ha en fortsatt fin helg.

    Tone H Pedersen

    SvarSlett
  179. Så flotte!
    jeg vil gjerne være med:)

    Har give-away i butikken min, bli gjerne med: www.drommeverdengardsbutikk.blogspot.com

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  180. ååhhh!! disse putene har jeg siklet etter:) jeg blir så gjerne med!:) krysser alt jeg har og håper på vinnerlykke:) flott blogg.
    god helg! håper det blir fint vær i dag også:)
    klem fra line
    (www.villacremedelight.blogg.no)

    SvarSlett
  181. åååhh!! disse putene er såå super lekre, men sånt har vi ikke på hamar, så jeg må være medpå giveawayen:) krysser alt jeg har og håper på vinnerlykke:)
    ha flott lørdag!:)
    klemmer fra line
    www.villacremedelight.blogg.no

    SvarSlett
  182. så superfine puter det var :) morsomt med sånn give away :) syns du har en super blogg, som jeg må innom hver dag :)

    SvarSlett
  183. ååå-for en bra butikk, og så snille som sponser give-away!! <3 Jeg blir gjerne med i trekningen! ;-) Elsker bloggen din! <3 vårklem fra Kirsti
    kirsti-haram@c2i.net

    SvarSlett
  184. Super fine puter, de vil jeg gjerne være så heldig å vinne!! *Krysser fingrene*

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld!!

    Alexandra

    SvarSlett
  185. Jag är gärna med :-)

    SvarSlett
  186. Disse putene har jeg ønsket meg lenge, så jeg vil mer enn gjerne være med i trekningen. Neste gang jeg kjører forbi Hønefoss, så skal Fru Hagen besøkes.

    Kari :-)

    SvarSlett
  187. Hei!

    Nydelige puter på en nydelig blogg :D. Håper det ikke er for sent å slenge seg med i trekningen!

    God søndag!

    Hilsen Linda

    SvarSlett
  188. Så snill Fru Hagen er ! :-)
    jeg vil gjerne være med:-)
    Ha en god søndag med dine!
    Klem

    SvarSlett
  189. Hiver meg på give away' en i siste liten:) såå fine puter vil jeg vinne!!
    Johanne
    Jlerbrekk@hotmail.com

    SvarSlett
  190. Jeg prøver gjerne lykken og blir med på trekningen.
    Nordlandshilsen fra Marit :-)

    SvarSlett
  191. Jeg vill også veldig gjerne være med :-) Hilsen Tove.

    SvarSlett
  192. Bare så vakre de putene der, hadde passet perfekt til stua som er under oppussing.

    Krysser fingrene!!

    Søndagsklem Marit (maritnh@live.no)

    SvarSlett
  193. Å å å, jeg vil gjerne være med. Litt i siste liten, men bedre sent enn aldri. Håper lykken står meg bi;)
    Vibeke H

    SvarSlett
  194. Siv Anitamars 27, 2011

    Vakre vakre puter! Jeg er med;)

    SvarSlett
  195. Ønsker meg, ønsker meg, ønsker meg. Satser på vinnerlykke og ønsker alle en riktig fin søndagskveld.

    SvarSlett
  196. Nydelig blogg du har !!
    Hilsen Eva i Lykkeland

    SvarSlett
  197. Nydelige puter!!!!!! :) De kan jeg godt ønske meg...

    :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥