tirsdag 22. mars 2011

Hei Tirsdag..
Ukene flyr bare så fort at jeg rekker jammen ikke henge med
I går var det " trening " ( eller strategiplanlegging som jeg kalte det siden
jeg faktisk hadde glemt å ta med treningstøy hehe.. )
og mormor lånte storebror for litt ekstra kos og overnatting.


I dag er pakking av mere armebånd ( heihopp som dere har kjøpt damer )
og det er jo bare supermoro.. nye er bestilt i dag igjen.
'Fruene' på tv og litt ekstra kos er det med lyse kvelder og snøen
som smelter til langt på kveld.. ♥

Finnes det noe bedre enn våren?? ( jeg vet jeg sier det til alle årstider )
men man kjenner jo at man bobler av energi..
( sikkert også fordi jeg er blitt treningsnarkoman etter 3 ganger på Elixia
og et strategimøte.. hehe)

Bildene i dag er av den stripete stolen jeg har fått så
mye spørsmål om og som skimtes på mange av bildene jeg tar.. den
flyttes overalt og er faktisk nydelig å sitte i.. her er den
nede i tv-stuen og bildene er faktisk gamle vil jeg tro siden
det mangler lister rundt vinduene, for så vidt jeg husker har vi da
satt opp lister?? Eller har vi ikke ???
Ønsker dere en FAB tirsdag, og armebånd kan fortsatt bestilles.

8 kommentarer:

  1. Beautiful flower baskets!
    Sunny greetings from warm Croatian and a big kiss my dear friend.

    SvarSlett
  2. Lekker stol!!
    Hørtes deilig ut å bli treningsnarkoman.... Det drømmer jeg også om:)
    Men foreløbig er jeg bare hektet på sjokolade... Er vel ikke fullt så bra:)
    Fin tirsdag til deg!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Herlighet så flink du er til å trene! :) Jeg beundrer alle dere som klarer å finne den gnisten som får dere igang med dette hver dag. :)

    Nydelige dager nå, sant? Lyset og været gir så masse deilig energi :) Da blir man så glaaad!

    Ønsker deg en fiiin kveld. Her blir det også Fruer på tv. Gærne vet du. *Fnis*

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  4. Hei, vet du hvor du har kjøpt kurven med tall. Har sett en sånn stor kiste et sted og har sååååå lyst på. Merke?

    SvarSlett
  5. Hei Karin!
    Kurven er fra riviera maison, den fåes i mange str og den brukes til alt!

    Heihopp!!

    SvarSlett
  6. Aw: haha.. Jeg er jo ikke flink enda... Men håper å bli..

    Gleder meg til du kommer til hønebyen, Tove har lovet meg at jeg får bli med å lunsje!!

    Ko
    Kom snart da!!!!

    SvarSlett
  7. Synes du er kjæmpe flink, du er jo igang :)
    Flott kurv forresten :)

    SvarSlett
  8. Nydelig hjem :-) stolen har jeg bare så sansen for , kan tenke meg den er god å sitte i :-)Må si som de andre , jeg også ;-) Kurven var flott :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥