torsdag 31. mars 2011

Hjelp til trening!!


foto: weheart, ikke akkurat perfekt utstyr for meg
men det er jammen meg lekkert for de som kan!


Hei jenter..

Etter 3 timer nå med Personlig trener og 7 igjen så
må jeg si at jeg er blitt hektet!! Det er de beste
pengene jeg har noengang brukt og de viktigste:
 ♥ På min egen helse!!! ♥
Jeg kan annbefale det på det sterkeste
Tenkte jeg skulle høre med dere som er erfarne på treningssenter
eller i skog og mark om hvor jeg kan kjøpe treningsklær på nett??
JEG er nemlig ikke erfaren, selv om jeg i disse dager
skryter veldig av at jeg har blitt treningsnarkoman
som jeg har vært noen ganger på Elixia, MEN det er en
start, og jeg er superfornøyd selv..

Har funnet en del klær på H&M, men finnes det noen
bra nettsider mon tro?? Hadde vært supert med tips,
og fantastisk å få det hjem i posten! Jeg ønsker
heller ikke å kjøpe kjempedyre klær, men billig og bra!

Ellers kommer Give Away fra Florence senere i dag,
jeg har plukket ut så masse rosa til dere..
Jettefiiint!!!

Blogglisten

13 kommentarer:

  1. Hei !!

    Hvis du har anledning, ta en tur på XXL.
    Der har de som regel et godt utvalg i alle prisklasser.

    Hilsen Hanne :)

    SvarSlett
  2. Jeg har kjøpt en del på sportsmann.no Rimelig, bra kvalitet og de leverer kjapt!!
    Hilsen Eva

    SvarSlett
  3. hEI HANNE.. '

    yes det skal jeg gjøre.. De har vel nettside også vil jeg tro?? takk takk ♥♥♥

    SvarSlett
  4. Eva: ja så klart.. det hadde jeg glemt.. fikk jo alltid kataloger før.. men ikke nå lenger.. hmmm må jeg sjekke.. tusen takk! ♥♥

    SvarSlett
  5. Jeg kjøper ikke noe sportsutstyr på nett, men vet det er mange som handler på sportsmann.

    Litt avhengig av hvilken trening du skal, men jeg liker faktisk treningsklærne fra H&M (ikke de i bomull, men treningstights, sports BH osv..)

    Ellers synes jeg de har mye fint og rimelig på XXL

    SvarSlett
  6. Jeg syns treningstøyet fra bebe er lekkert! Har ikke prøvd det, men vet at "selveste" Anna Anka anbefaler det (og hun er jo veldig kresen...). Nettbutikken til bebe sender internasjonalt, men jeg vet ikke hva det koster i porto/toll/moms. Sjekk ut bildene!
    http://www.bebe.com/b/2376436011
    Ellers så er jeg veldig fornøyd med teknisk treningstøy fra Kari Traa.
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  7. Jeg anbefaler xxl og norwegian outlet, eller sportsmessene rundt Birkebeinerarrangement og skarverennet. Jeg er veldig fornøyd med Helly hansen trøyene. absorberer svette veldig bra! Nike, Adidas og aesics løpetightser er omtrent det samme. Grete Waitz har en kolleksjon hos adidas som er kjempe fin og behagelig i tilegg til at du støtter kreftsaken når du investerer i produktene. En god vindtett/pustende løpejakke er viktig når du løper ute i skog og mark.
    mvh bergfrua

    SvarSlett
  8. Holder også en knapp på Sportmann :-)
    Har bestilt en del der både til ungene og meg selv! De har merkeklær og annet i alle prisklasser.
    De er kjappe på å sende varene, og jeg har aldri fått feilpakking heller :-)
    Hilsen Mariann

    SvarSlett
  9. Nelly.com har begynt å selge treningstøy på nettsiden sin. Ellers kan du sjekke fotballfrue.no, hun bruker å ha en del tips om trening og treningstøy. Sjekk under trening på bloggen hennes.

    SvarSlett
  10. Nike er best på treningstøy, Ellos har mye fint. Tekniks treningstøy er best, må vaskes uten bruk av skyllemiddel da det ødelegger klærne.

    SvarSlett
  11. Heisann!
    Ser du allerede har fått noen gode tips; og jeg kan i grunnen bare føye meg i rekken av de som allerede har nevnt:
    sportmann.no og ellos.no - ikke bare billig skvip som man skulle tro. På begge sidene får du merkeklær; adidas, nike, reebok, puma... I det hele tatt. Jeg har handlet på begge sidene, med god suksess. Anbefales! :)
    Lykke til videre med både handlingen og treningen!!
    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  12. hei anonyme: Tusen takk. jeg sjekker fotballfruen, ellos og sportsmann.. så snilt av dere.. ( skal ikke bruke skyllemiddel.. DET har jeg hørt i gamle dager også.. da jeg trente sist.. hehe )

    happy helg!!!

    ♥♥

    SvarSlett
  13. Heisann
    Så bra at du har kommet i gang med trening!!! En god investering i egen helse - både fysisk og psykisk:-)
    Jeg har trent noen år. For tre år siden syklet jeg Teondheim-Oslo. En stor opplevelse og minne for livet. Selv om en ikke setter seg store mål, så er det positivt å sette mål for seg selv og en stor opplevelse å nå dem.
    Jeg liker godt treningstøy fra Craft. Du kan jo sjekke opp deres hjemmeside:-)
    Lykke til!!

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥