tirsdag 29. mars 2011

Sånn tenker jeg..

Foto: Brett fra Halvor Bakke, krukke fra Bohus 10 år tilbake, glassvase
og lykt;  Nille og en liten søt glassklokke jeg har fått i gave..

Litt mer interiørbilder skal det bli fremover.. Lysten til å friske opp
huset med farger kommer helt klart med lysere kvelder..Og en annen
ting jeg oppdaget tidligere er jo Ellen DeGeneres show som går kl 19!
Herremin for en fantastisk dame.. En energiboost for meg iallefall..

Jeg fikk så masse mail ang disse blomstene på bilde som jeg ikke aner hva
heter, men de er kjøpt på Mester Grønn og var egentlig ikke så
fine der de sto, men de ble perfekt i den nye vasen fra Nille
som jeg også bruker som lykt.

Jeg er fortsatt like flink ( synes jeg selv ) til å trene, og jeg har
8 timer igjen med PT, så er jeg "on my own". Denne gangen
skal jeg virkelig klare å fortsette med trening, og målet denne gangen
er god helse, og mer overskudd.. DET er det viktigste for meg.

Nå er det atter en gang pakking av smykker og klesvask..


11 kommentarer:

  1. Ser ut som det er ranunkler du har i vasen din. Nydelige blomster:-) Våren er en herlig tid!

    SvarSlett
  2. Så flink du er. Jeg går å tripper mens jeg venter på at det skal bli bart ute. Da blir det skikkelig tøffe gåturer i skog og mark. Blomstene er Ranukler. Så søte og fine.
    Kos kveld
    Randi

    SvarSlett
  3. Det er ranunkler du har i vasen. Min favorittblomst. Gleder meg til flere bilder i bloggen din som bare er helt nydelig.

    W.M

    SvarSlett
  4. Hei W.M

    så hyggelig.. jeg tror jammen det er min også..
    DEN var virkelig flott,,, og veldig sommerlig...

    ha en fin fin uke...
    klem til deg, og takk for hilsen...
    Da blir jeg så glad..

    SvarSlett
  5. Nydelige ranunkler og ruin vase! Tror jeg må kjøpe meg en sånn:)
    Margrete

    SvarSlett
  6. Nydelig!

    Flink du er! Bare å stå på videre nå, og ikke ta for lang sommerferie når den tid kommer:) Da er det alltid vanskelig å komme igang igjen.. (som treningsinstruktør har jeg sett flere som faller i den fellen:(
    Bare å stå på! Det gir deg masse energi i det lange løp!

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  7. Ranukler er vakre, og spesiell fin farge på disse. ♥ Er fan av Ellen jeg også. :)

    Ønsker deg en nydelig vårdag ! ♥

    ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·God klem·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

    SvarSlett
  8. Nydelig, og vårens blomst nr. 1 :)
    Ha en nydelig dag.
    Maya.

    SvarSlett
  9. Bare for å slå det fast - det er ranunkler! Og en aldeles nydelig utgave også. Jeg er veldig svak for hvite blomster, men rosa er også vakkert. Her får du jo litt av begge deler så det er helt toppers!
    Må bare si at du har en helt nydelig blogg som jeg er innom daglig.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Hilsen Berit

    SvarSlett
  10. Great decoration and beautiful flowers!
    Kisses

    SvarSlett
  11. Ellen er bare fantastisk kul!
    En ellers dårlig dag kan bli så mye bedre av å se på et av progammene hennes:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥