fredag 11. mars 2011

Sengehimmel fantastico

Foto: Fra Tomines barne rom i vårt forrige hus

Åh deilige fredag.. helg IGJEN!

Vi har en fantastisk flott sengehimmel etter Tomine som vi har
forsøkt nå å hengt opp på hennes rom.. Men med gipstak går
det desverre dårlig, så jeg får ikke brukt den lenger.
Fargene går i rosa og hvitt, gullperler og bjeller og fløyelskanter.
Det er også "vinduer" hvor du kan trekke ned gardinen..

Det er for trist at den ikke blir brukt så jeg selger den til
kun 1000,-  send mail på ramboline97@gmail.com

Ellers ønsker jeg dere alle en deilig deilig helg.. Vi spiser lasagne
og skal bare kose sofa i kveld, med snop og alle mann i hus!

6 kommentarer:

  1. Kjempefin sengehimmel du har der. Men beklageligvis så trenger jeg ingen slik! Har derimot sengehimmel til salgs i nettbutikken min, men det skal jeg vel kanskje ikke si noe om her ettersom du skal selge din ;) Men de er så forskjellige at vi er nok ikke konkurrenter der :)

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig sengehimmel, men kanskje ikke helt den rette for lilebroren ;) Holder faktisk på med planene for rommet hans nå, og ny sengehimme står på listen. Skal sy den selv da ;)

    Her skal kvelden tilbringes i sofaen, med wok til middag og *JIPPI* sjokoladen er i hus ;)

    SvarSlett
  3. Sååå utrolig fin!
    Ha en super helg:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Utrolig koselig sengehimmel <3

    SvarSlett
  5. Absolutelly wonderful!
    Beautiful colours.
    Have a great weekend!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥