onsdag 16. mars 2011

Som alle de andre...


Som helt fersk blogger for 2 år siden skjønte jeg veldig fort at
jeg ikke var en helt EKTE blogger om jeg ikke hadde en drøss
med Greengate krus i hus. Dette selv om hadde MER enn
nok krus i skapet fra før, - men helt ubrukelige selvsagt -
 da det ikke var de riktige bloggekrusene..
Jeg kunne vel til tider også kjenne at kaffen ikke smakte like godt hos meg
mine bilder som hos de andre bloggerne som satt i nyskurte
Durance luktende hus og drakk sin deilige latte eller
verdens beste Pukka te på ekte bloggestyle gg way.

Jeg fikk etter hvert mine Greengate krus.. veldig mange faktisk også
så nå har jeg 24 beige, prikkete og blomstrete krus og lattekopper fra Greengate.
Problemet er jo at jeg overhodet ikke liker de..
Not at all  - da jeg må være den minst prikkete personen alive!!
Jeg har dessuten egentlig ikke likt Greengate sånn generelt heller jeg
( please ikke hat meg... men DET er sant.. )
Også liker jeg ikke blått.. ALDRI likt blått.. jeg har ingen klær i blått
og iallefall ikke noe interiør i blått.. Men lekkert på andre, i andres
hus. Jeg har til og med en kjempelekker bok
men det har aldri kommet noe blått hos oss anyway...
Men såå...
plutselig kommer Greengate med den lekreste serien noensinne
( iallefall synes jeg det.. ) og det er sååå fint - og det er så blått  -
og så innmari beige sånn innimellom og det rooooper mitt navn...
♥ 
VEROOOOONICA...
we want you to liiiiiike us... come and buy lots of us...
and collect us...then you will become a real blogger again... 

Jeg kjenner atter en gang at jeg er en ekte blogger
som med stolthet skal spare på litt av dette fantastiske nye som
kommer eller har kommet..
Jeg ELSKER Greengate, mer enn noensinne, og jeg
synes blått er en vidunderlig farge...
så da er det greit igjen da..
Kanskje morgenkaffen smaker bedre igjen i morgen tidlig -
i mine "gamle" Greengate krus som jeg egentlig ikke liker..
Ha en deilig deilig dag..
Nå er det jammen ikke lenge igjen til vår

17 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg meg en liten latter her jeg sitter med hjertekoppen min fra Nille eller noe i den duren. Jeg er på ingen måte en ekte blogger, for jeg har ikke GreenGate, ikke en eneste pip, og Pukka te har jeg aldri smakt. Og det er så sant som du sier - man føler seg ikke som en skikkelig blogger når man ikke henger med på disse trendene...

    Når det er sagt synes jeg det blå settet var nydelig, og jeg har snart bursdag... Kanskje jeg skal ønske meg noen kopper så også jeg kan bli en skikkelig blogger!

    Takk for en god latter og ha en fin dag! *smil*

    SvarSlett
  2. Morsomt innlegg!
    Enig med deg, den nye blå serien er veldig fin!
    Men jeg har alltid synes at blått er flott jeg da...
    Ønsker deg en fortsatt god dag!
    Hilsen Anna

    SvarSlett
  3. Du, - den nye vårkolleksjonen er bare sååå nydelig!

    Og dermed (etter noen års interiørblogging) ble mine to første GG-lattekpper med hjem fra byen en dag... (ups)

    He-he.

    Ha en strååålende dag
    :)

    SvarSlett
  4. Hihi...nå måtte jeg le. Er litt enig med deg gitt!

    Smillas Verden

    SvarSlett
  5. hihi.. artig innlegg. Du er nok en EKTE blogger selv om du ikke følger trendene, synes nå jeg.
    Selv har jeg inget ønske om å skaffe meg GG kopper, men jeg jakter stadig på kopper som ingen andre har. Synes det er mer morsomt.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  6. hahaha...nydelig innlegg!! jeg har bare lyst å spørre "hva er egentlig dette greengate-greiene alle tjaser om :P jeg liker å finne gamle unike ting jeg, som ingen andre har...men helst klær og smykker!

    SvarSlett
  7. *Ler godt*Herlig!*
    Jeg er en av dem som eeeelsker GG, og jeg elsker virkelig denne serien også! Blir nok endel kopper og kar å finne i den serien hos meg også iløpet av våren!

    Ønsker deg en fin ettermiddag! klem fra Livy

    SvarSlett
  8. Første gangen jeg stikker nesa innom din blogg. Syns den var veldig fin.
    La meg til som følger..
    Ha en herlig dag videre.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  9. he he, dette var et morsomt innlegg:) Vi selger selv den nye green gate serien, og det virker som den faller i smak hos de aller fleste:) Den er jo helt nydelig:)

    Håper du får en super kveld:)

    Ps. bli med og vinn søte gaver fra Green Gate og Bloomingville i vår give away om du vil:)

    Klemmer fra myrullpiken<3

    SvarSlett
  10. Hehehe..., jeg har kun et sett med tre kakebokser i denne serien, det er alt hva jeg har av Green Gate. Er ingen elsker eller beundrer av serien og prikker kan jeg slett ikke fordra! Men da denne nye blå serien kom må jeg nok si at dette var nok noe som kunne passet hos meg. Men noen mengder av den kommer heller ikke inn i mitt hus. Kanskje den store puten kunne passet på slagbenken på kjøkkenet og en mugge eller to siden jeg samler på mugger...
    Men sikker er jeg ikke, vi får se etterhvert...

    SvarSlett
  11. Fornøyelig lesing :)

    Jeg fikk mine to første Green Gate i Giveaway i sommer og har noen krus og skåler etterhvert :) Selv om jeg egentlig synes de var vel sukkersøte i utgangspunktet. Skålene brukes masse og er så søte, minner litt om de gamle fajanseskålene :) Og jentene elsker happy-fargene..

    Synes sommerfuglen som kommer frem inni en av de nye krusene er helt bedårende..

    Ha en finfin kveld!

    Klem til deg..

    SvarSlett
  12. Kongeinnlegg!!! Kjenner meg SÅ godt igjen! har for ikke lenge siden kjøpt mine to første GreenGate lattekopper (selvfølgelig i den nye blå serien - for jeg ER blå), har aldri smakt Pukka te, har aldri prøvd Durance (himmel så dyrt da!) og er ingen kaffedrikker, så har heller ikke en slik Nespresso sak eller hva det heter!

    Men syns vi kan blogge for det jeg! :-)

    Ha en fin aften! :-)

    Klem Kristine :-)

    SvarSlett
  13. Haha må le:-) bra skrevet. Som deg skjønte jeg heller ikke greengate greia da jeg beg å blogge. Liker det ikke. Litt mer på gli når det blå kom. Blått er jeg glad i, ikke så mye hjemme, men ved sjøen om sommeren. Og litt blå klær har jeg også, verdens beste dunjakke er blå og ikke ny.men elsker den jakka:-) durance derimot lot jeg meg påvirke til a kjøpe, en såpe som luktet vondt og pumpa sprutet, familien protesterte, hallo det er jo durance sa jeg. Gjør vel ikke noe at det lukter vondt og pumpa spruter:-) kos de med nye krus

    SvarSlett
  14. Hehe. gjorde samme oppdagelese om gg når jeg begynte og blogge. Vet du at de selger nesten ikke gg i danmark, bare norske bloggere som kjøper gg:)
    Jeg har aldri vært glad i blått, men nå liker jeg blått,hehe. Smaken forandrer seg!
    Klem

    SvarSlett
  15. Jeg kunne ikke sagt meg mer ening med deg: Jeg liker heller ikke GG. med sine dotter, og hysteriske blomster.. ;) og bare for å ha det sagt, så passer ikke dette blå inn i din stil.. hehe... styr unna, og vær tro mot deg selv :) Og når det kommer til durance, blir jeg kvalm av lavendel lukt.. æsj.. har vel hisset på meg noen bloggere nå ;) men, som sagt smaken er som baken...
    god torsdag til deg!
    fast leser.

    SvarSlett
  16. Jeg visste ikke hva GG var før jeg startet å blogge, rart det der:)
    Dette må være det flotteste GG har kommet med noen gang, selv om jeg liker mye av det andre også jeg da.. Denne serien kommer nok på mitt nye kjøkken♥
    Om du ønsker å starte samlingen så ta gjerne turen innom www.drommeverden.no. Eller ta turen til gårdsbutikken i åmot:)

    Klem klem

    SvarSlett
  17. Hehe...

    Jeg liker heller ikke blått, og det passer hvertfall ikke inn her, men jeg *bare må ha det- bare må ha det*!!!

    Den nye serien er bare helt fantastisk nydelig!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥