onsdag 9. mars 2011

Stolt

Foto: Tomines hjem - kontoret

Hei hopp

Dagene flyr avsted, og det er helt utrolig at det allerede er onsdag.
Jeg har vært på trening i dag på Elixia, for 1 gang etter at jeg meldte meg
inn, og jeg synes det var ok. Jeg tror jeg skal klare 2 ganger i uken.
DET er iallefall målet. Så får vi se, om jeg klarer mer..bare jeg
føler meg mer ok og ja takk til mer energi..

Nå er verdens største kleshaug klar til å vaskes, men storebror har
rom ved siden av vaskerommet, så vi ser på film samtidig -  NOKAS ranet -
og rekker å kose oss bare vi to.. Gleder meg til å se den da jeg har lest boken..
Lille sprett er utrolig nok i seng og soverog det er såå skjønt å ha noen
 timer for seg selv om kvelden.
Ha en fin fin kveld, og tusen takk alle dere som sender hilsen.. Jeg er på god
vei i hilserunden tilbake..
Straks kommer Florence give away, og jeg kan
røpe at det er nydelige sommerting som er sponset denne gang..


4 kommentarer:

  1. Beautiful decoration!
    Kisses.

    SvarSlett
  2. Så FLIIINK;))
    Tipper energien kommer fort jeg ♥
    Deilig og komme igang... (sier hu som ikke trener en shit, hihi)

    Ååå, den Nokas filmen kunne jeg godt tenkt meg og se jeg og... og så kos med mor & sønn kveld etter lilletuppa har lagt seg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. hei og hopp..

    Ja trening er topp, er selv helt avhengi og er inne minst 3-4 g uke..

    Men det skal sies at min helsetilstand hadde vært "i bånn" om ikke jeg hadde vært så flink...

    Hørtes ut som dere skulle ha dere en kosestund igår, og den filmen er jo bare kjempe da !!

    Innom for og ønske deg en fin fin dag..

    Klem Birte

    SvarSlett
  4. Herlig å komme igang! Jeg meldte meg inn i Elixia for 2 uker siden - litt usikker på hvilken kjede jeg skulle velge.. er jo kommet så mange `billigkjeder` med større fleksibilitet! men elixia er jo lyx da:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥