fredag 22. april 2011

Et lite glimt...

... av snart ferdig dekket påskebord, og gardiner endelig hengt opp! Jeg elsker de, og det føles så mye lunere..

I morgen formiddag kommer 2 vennepar med barn på grilling og kos, og etter de minste har lagt seg spiser vi lammestek. Jeg gleder meg veldig. Biscotto og gule pikekyss er laget, og gleder meg til å smake hjemmelaget eggelikør! Fresita står på kjøl og nå er det straks sengen for meg, må bare vente på påskeharen som fyller eggene til barna.

Riktig god påske ønsker jeg dere som er innom!

8 kommentarer:

  1. Happy Easter to you and your family!

    SvarSlett
  2. Fin dukning och Glad Påsk till dig också. :))

    SvarSlett
  3. Vakkert. Kan jeg spørre om hvilken farge du har malt med på veggen i bakgrunnen?

    SvarSlett
  4. Hallo!
    Ville bare ønske deg og dine en fortsatt flott Påske!!!
    Klem fra Lena Celine

    SvarSlett
  5. Hei


    Villle spørre om du har flere av armbåndene, de i skinn som var flettet og hadde cahrms? Ville gjerne hatt noen :-)

    SvarSlett
  6. Heihei! Har nå lest alle postene dine hvor jeg kunne finne disse stolene, har studert riviera maison webshop og har blitt hodestups forelsket i disse stolene. Tusen takk!! Om jeg må ta opp lån skal jeg likevel ha 6 av dem (helst 8, men tør ikke si det høyt).

    Lurte bare på prisen i butikken i norge. Er den samme som på webshoppen? Har sett på Keith Dining Wing Chair Pellini som koster 549 Euro (ca4409kr).

    Håper du nyter en nydelig påske! Virker sånn! ^^ God Påske!

    SvarSlett
  7. Herlig mat og drikke. Fikk desverre ikke med meg at du hadde nye gardinor. Hilsen Børje Are Brudur

    SvarSlett
  8. Arve; du er verdens beste å ha på besøk, selvom jeg er superskuffet over at du ikke drakk eggelikør og ikke spiste biscotti!

    Putter det i frysen til neste gang!!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥