mandag 4. april 2011

FOR en omsorg!!!!


Kjære dere alle søte som har sendt mail og som skrev hilsen her på bloggen..
Masse tips har kommet til ossang storebrors nøtteallergi.. Dere er helt
utrolig snillesom tar dere tid til a skrive så lange mail med tips og råd,
og egne erfaringer.. Tusen tusen takk. Alt står bra til med storebror,
og han har også fått sprøyte som han skal ta med seg fremover
Alltid beredt.. det er helt sikkert.. dette vil vi ikke gjøre igjen.

Tenkte jeg skulle høre med dere der ute om dere har vasket
Converse sko?? jeg er så glad for å lufte mine, men de
trenger en skikkelig vask, men jeg er så redd for å
ødelegge de.. Er det noen som har prøvd?

Trening igjen på meg i dag, og pakke
armebånd i kveld.. jeg har forresten
fått inn mange av de du ser bilde
av under her.. Prisen er kr 120,-
inkl frakt.. ønsker dere en fin
fin mandag.. og tusen takk
igjen for omsorg og gode
tanker♥
Superkule armebånd i skinn kr 120,- inkl frakt
jeg har 2 stk like på bilde.. hvert har 3 rader

5 kommentarer:

  1. Alltid beredt ja, det er nok lurt. Huff, stakkar han, og dere.

    Jeg har vasket mine, på 30 grader og med bare litt sentrofugering (?heter det ikke det? hehe, så så rart ut da jeg skrev det ned?!).
    Det går helt fint, jeg synes kanskje det ble LITT forskjellig å ha på seg etterpå, men ødelagte ble de ikke:)

    SvarSlett
  2. Lekre armbånd <3

    God uke til deg :)

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  3. Ja jeg har vasket mine lilla med lite såpe og skånsom sentrifugering. skoene tørket jeg videre i støvletørkeren og vips var de pene igjen... i allefall penere..........;O) Skulle gjerne hatt ett slikt armbånd jeg. så veldig pent ut!

    SvarSlett
  4. Sukk, ennå flere kule armbånd ;)
    Fikk mine på fredag, tusen takk og i dag har jeg laget et lite innlegg om de og linket til din side, håper ikke det gjorde noe.

    Klem Nina :)

    SvarSlett
  5. Jeg vasker alle mine joggingser også conversa til både meg selv og han lille i vaskemaskinene. Tar de på finvask og 30% og så blir de som nye igjen. =)
    Så bare å sette på en vask =)

    ( et egent converse innlegg hos meg kan du finne her =) http://babydandmum.blogspot.com/2010/08/converse.html )

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥