onsdag 6. april 2011

Hus & hage

Foto: Minde fra Blink Hus

Bilde fra vårt hus i fjor sommer da vi takknemmlig så ugress vokse
opp slik at vi fikk litt grønt i hagen.. Vi rakk å få planert i høst, så i
sommer rekker vi å få plen, og mure trapp. Vi skal også sette opp
garage, men vi har en veldig skrå tomt som krever mye mur og
god planlegging før vi kjører i gang.. Bak huset er det masse
plass, og vi har tenkt å støpe platting og lage tak over ute-
plassen der.. men det skjer garantert ikke i år, så derfor har
jeg planer om å kaste noen poser med gressfrø rundt om
for å lage meg litt plen og slippe leire#%&##))(9##¤¤
en liten stund, til plassen forran er ferdig.. Men mitt
spm: finnes det noen hageblogger rundt om? Jeg
har aldri sett noen, og dette er jeg virkelig grønn
på, og ikke på den gode måten som i
grønne fingre..  tips meg gjerne
så legger jeg ut link til disse

Ha en superfin dag alle sammen.. her skinner solen
og det er helt fantastisk deilig..

18 kommentarer:

  1. Et fantastisk flott hus dere har!!!
    Ha ei fin uke!

    Merete

    SvarSlett
  2. Hei! Så spennende å begynne med hagen da! Mye arbeid også da, men resultatet er verdt alle spadetak:)) Lykke til, gleder meg til å se resultatet!
    Moseplassen har laget en egen oversikt over hageblogger.
    http://hageblogger.blogspot.com/
    Kjempeinspirasjon!

    Ha en topp dag!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Hei.
    Det finnes en samlingsplass for hagebloggene. :)
    http://hageblogger.blogspot.com
    Ha en fin dag. :)

    SvarSlett
  4. Så spennende! Gleder meg til å se!
    Moseplassen har laget en oversikt over mange hageblogger: http://hageblogger.blogspot.com/
    Masse inspirasjon:)
    Ha en topp dag!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Eh, tror det ble flere kommentarer her...

    SvarSlett
  6. http://hageblogger.blogspot.com/

    SvarSlett
  7. Elsker paviliongen/verandaen over. Så blikkfang med den buen. Blir spennende å se hagen etterhvert.
    Kos dag videre.
    Randi

    SvarSlett
  8. Beautiful home!
    Kisses.

    SvarSlett
  9. Ha en fortsatt fiin dag du også :)
    Kjempefint hus!

    SvarSlett
  10. Hei
    Så flott hus dere har :-)
    Kan tenke meg at du ordner alt like bra ute som du har ordnet inne og jeg gleder meg å få litt tips fra deg. For du er kjempe flink :-)
    Hva slags farget på huset dere har? Det er ikke helt hvit, ikke sant?

    Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  11. Merete: takk det samme til deg oppe i Narvik!!

    SvarSlett
  12. Kristin: Tusen takk.. Moseplassen har jeg jo vært innom for lenge lenge siden.. hun har jo laget en egen hagelblogg link også!!!

    fantastisk.. takk ♥♥♥

    SvarSlett
  13. ide-puffen Randi..

    du din flinkis.. herremin for noen fantastiske prosjekter du har.. virkelig..

    det var den runde verandaen vi falt pladask for når vi så huset 1. gang,,, og jeg har alltid vært fan av dynastiet og pusetøffler som min danske venninne sier... ergo.. da måtte det bli dette huset.. haha

    SvarSlett
  14. Edita..

    søte deg.. vel... får begynne i det små.. jeg har heldigvis en mann som er veldig handy ( har blitt etter husbygging ) så vi får det sikkert til..

    jeg skal sende deg pip om jeg kommer på det vi snakket om... jeg mener jeg har sett noen andre også.. jeg skal snoke litt..

    klem

    SvarSlett
  15. ja fargen på huset ja..

    Bomull heter fargen.. ... ikke helt hvit, for det ville jeg at søylene skulle være.. så du kan se litt forskjell...

    SvarSlett
  16. http://www.clausdalby.dk/2011/04/formering-af-stauder.html
    Dette er en flott blogg til stor inspirasjon.

    Veldig fin blogg du har!

    Hilsen Benedikte

    SvarSlett
  17. Tusen takk for svar :-)og takk takk at du gir pip om det vi snakket om, hahaha....

    Rommet til Tomine er nydelig. Kjekt for dere som har jente, alt det rosa..... :-)

    Ha en kjempe fin ettermiddag.

    SvarSlett
  18. Nydelig blogg:) Eeeelsker huset deres,helt fantastisk! :)

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥