fredag 1. april 2011

Min nye ABBA style??

Foto: weheart / collage tomines hjem ved hjelp av Nina fra DENNE
fantastisk fine bloggen


Nå er det fredag igjen, og det er helt vanvittig hvor fort tiden går.
Denne helgen er stille og rolig for oss, men om 2 helger
reiser jeg på jentetur til Oslo og vi har store planer
om stiletter og kjole den 9/4 i år som i fjor.
Det blir årets New York tur for meg
og jeg gleder meg sååå
♥♥♥
Skal vi tro de
store motehusene
skal alle snart løpe rundt å se
ut som ABBA,  - men jeg har andre planer og sier
fortsatt i love you til mine dressjakker, og kjoler som på
bilde over er velkommen i mitt skap! Det blir som sagt litestilettos
 på meg i helgen, men trening, venner og muligens litt sol er jammen ikke
 værst det heller ENJOY LIFE, I WILL og håper du skal gjøre det samme

2 kommentarer:

  1. Titter innom for å ønske deg og dine en strålende helg! Været ser flott ut det!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥