tirsdag 19. april 2011

Hei hopp 1. Fridag i påsken..

Etter en deilig brunsj og venninnebesøk klødde jeg litt i fingrene for å ommøblere.. Noen mennesker bobler over av energi og jeg har en venninne som gir meg boost hver gang vi ses! Ergo driver jeg å endrer i gangen nede. Den er på over 30 kvm så her kan jeg flytte og dra litt hit og dit.. Bedre bilder i kveld.. Tror det blir bra. Vi planlegger stort selskap påskeaften og det skal bli så moro. Litt pynt til påske må vi jo da ha, så shopping litt senere i dag.. Håper solen skinner også på deg!

2 kommentarer:

  1. Over 30 kvm gang? Ikke større :))))) God påske til deg og lykke til med selskapet!

    SvarSlett
  2. Råflott og herskapelig hall!
    Hele 30kvm!?! WOW! Kanskje vi må tegne om huset vårt...hehe...

    God påske!

    Klem fra Margit

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥