onsdag 20. april 2011

Hverdagsromantikk

I kveld har jeg dekket bord, til mannen min og meg!
Skal stå opp grytidlig ( les før ungene ) og lage god frokost baaare til oss.. Kaffe, te og rundstykker som skal nytes i ro og fred!
Han vet ingenting, og håper han blir så glad over en romantisk frokost at han gleder seg like mye over de nye putene og serviset fra Mateus som jeg hadde med hjem fra Hadeland Glass i dag.
( haha.. Det er jo lov å håpe...)
Men dette er aller første gang jeg gjør det, og kose oss skal vi..selvom vi er litt trøtte... Sove gjør vi senere...
Vi har jo ferie!

6 kommentarer:

  1. Ååå, såå kos!!!
    Han blir nok veldig glad :)

    GOD PÅSKE!!!

    SvarSlett
  2. Så herlig det høres ut:) Jeg er et skikkelig frokostmenneske, så jeg falt for denne ideen:))
    Nydelig dekket.
    God Påske.
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så søtt! Håper dere hadde en fin tid sammen, fredelig og koselig :)

    B I R T E

    SvarSlett
  4. Flott bilde av et vakkert dekket bord for 2 :-)
    Håper dere hadde et fint måltid sammen.

    Fortsatt god påske til deg og dine
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Nydelig service,og flott pyntet bord over her,kos dere med gjestene!!

    Ha en fin påske helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥