torsdag 28. april 2011

Nå er vel snart loppesesongen i gang igjen,
og jeg har de siste 5 årene gjort noen fantastiske kupp synes jeg.
Sist vår var jeg ikke særlig aktiv,
 da jeg synes det var mye "rampete" folk og dårlige ting.
Er derfor så veldig fornøyd med det jeg allerede har skaffet meg,
og jeg tror jeg skal la det bli med det. Da blir iallefall mannen i huset glad!


Bildene her viser en nydelig sølvkanne med fløtemugge og sukkerskål!
Bibelen er fra 1921 og er fantastisk flott, også et loppekupp!


Nå er det macaroni og ketshup til middag ( Tomine ønsket til seg )
og kylling wok til oss andre litt senere.
Tusen takk for engasjementet i forrige innlegg..
Vi venter spent på resultatet fra møtet som er i dag!!!!

3 kommentarer:

  1. Kjempelopper!Skal nok også ut å se meg om etter lopper nå, men det er veldig bra hvis en finner noe supert, og stopper med det, istedenfor å la det aksellerere....huset mitt er fullt nok..også glad mann hvis minst mulig "gammel dritt" dras hjem.

    SvarSlett
  2. Alltid gøyt å finne skatter.. Nydelige ting du har funnet.. Ha en fin kveld-- Klem

    SvarSlett
  3. Fina loppisfynd! :)) Jag får nog se mig omkring i sommar, i fall man kan göra sig något fynd. :) Ha det gott. Kram

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥