søndag 24. april 2011

Påskereferat 2011

Happy påske

Vi har noen helt fantastiske deilige late dager i påsken, og vi
kunne ikke hatt bedre vær.. solbrente har vi blitt alle mann,
og dagene er stort sett brukt ute.

Jeg har tatt hundrevis av bilder hjemme denne påsken
for lyset har jo bare vært perfekt. En liten smakebit
får dere her med gardinene jeg kjøpte til stuen
etter nesten et års jakt etter noe som passet veggen!
( Fargen på veggene i huset heter sand dyne fra Nordsjø )

De supersøte koppene er fra et merke som heter
Mateus, og du kan se helt utrolig flotte bilder av bord dekking
fra dette serviset,  trykk HER

Den nydelige puten er fra Designers Guild, og er bare verdens
fineste, og selvsagt rosa.. Nå er det jo helt sommer nesten,
og da er rosa helt riktig for meg. All shopping fra Hadeland
Glassverk i påskeferien, og jeg er storfornøyd med kjøpet.
Håper dere også har hatt deilige late dager, med altfor mye
marsipan og deilig drikke. Det har vi..men trening igjen i morgen
og det skal egentlig bli ganske så godt!
Nå: rester fra lammestek i går.

3 kommentarer:

  1. Wow, for noen vakre bilder ! Super fint med de rosa detaljene. Me Love <3 Klem Merete

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!
    Herlig med rosa detaljer ♥
    Og gardinene var bare helt wow, så deilig og finne de etter så lang leting, hihi...
    Er så godt og kommer over slikt som man bare MÅ HA!

    Nyt siste påskedag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei. Kom tilfeldigvis over bloggen din for noen dager siden, og er allerede blitt STOR fan. Samboeren og meg overtar nytt rekkehus om ca en måned, og jeg kommer til å hente MYE inspirasjon fra bloggen din. Du har et fantastisk flott hjem, og en SUPER smak! Kjempedelikate bilder topper det hele. Tusen takk for at du deler!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥