lørdag 30. april 2011

Regel nr 1

Må være å sjekke huskelappen.. Har glemt å kjøpe lilla bånd i dag så må ut en tur til... Fikk tak i nydelige lilla og hvite blomster og da ble fargene på festbordet bestemt. Nye champagneglass ble med hjem fra Hadeland i dag, det trengte vi! Hadde faktisk ikke det vi. Mannen skal på kalas i kveld og jeg skal dekke bord, drikke sprudlevann fra nye glass mens jeg dekker bord og hører på "Adele - someone like you" FOR en fantastisk sang!!!! Happy lørdag kjære dere..

6 kommentarer:

  1. For noen nydelige champagneglass! Lykke til, håper du vinner! Ha en strålende kveld med masse kos og champagne :o) Klem Berit

    SvarSlett
  2. Huskelapp er sånt som pleier å ligge igjen på kjøkkenbordet når eg skal på handel. hehe

    Gleder meg til å sjå ferdig dekka festbord.

    Ha ein strålande fin laurdag. :)

    SvarSlett
  3. For noen nydelige champagneglas! Lykke til, håper du vinner! Kos deg masse i kveld med bordet og deilig champagne. Klem Berit :O)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se bordet! Skulle gjerne vært med jeg og, men akkurat nå har vi så vidt bord å dekke. Flytter til Bergen over sommeren og da skal det dekkes da! Til te-selskap, middager, kakefest, filmkveld, English breakfast og hva det måtte være! Håper du nyter en fin helg!
    -Trine Marie :)

    SvarSlett
  5. Så flott det ser ut! Kan jeg spørre hva slags service du har. Det ser kjempelekkert ut.
    Nordlandshilsen fra Marit :-)

    SvarSlett
  6. Hei Marit; husker ikke nå hva det heter med det finner jeg ut til imorgen! Det er helt utrolig flott med blomster og fugler trykt inn i tallerken..

    Alt fra Hadeland Glass iallefall, så jeg finner ut hva det heter...

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥