mandag 16. mai 2011

17. mai planer


Hei alle gamle lesere,
og så gøy med så mange nye følgere!

Jeg ønsker mine lesere en fantastisk feiring av 17. mai.
Personlig er jeg superglad i dagen, og skal bruke min
blå Nordlandsbundad, så jeg må ut å kjøpe underskjørt kom jeg på nå..
Dagen blir feiret hos venner, så etter barnetoget kl 10 går vi
hjem til de. Da er det grilling og leker for barna..
Jeg krysser fingre for sol, det gjør dagen så mye mye bedre.

Hurra Hurra Hurra


Follow my blog with bloglovin

11 kommentarer:

  1. Congratulations to the followers!
    I wish you a pleasant Monday,kisses:)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen fra deg. Tomine elsker å bli dullet i håret og vet akkurat hvilke fletter hun skal ha.. Ha en fin 17.mai feiring--Her i Bergen ventes det en våt 17.mai..Klem Henriette

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med 17 mai og ha en strålende flott dag ;)

    SvarSlett
  4. Vakkert bilde... :)

    Ha en fantastisk flott feiring i morgen!

    Klemmer ♡

    SvarSlett
  5. Ha en koselig feiring i morgen...jasså opprinnelig nordlendeing??:)
    klemklem

    SvarSlett
  6. Ha en strålende feiring =) Klem

    SvarSlett
  7. En fin dag til dere ,håper solen titter frem :-)

    Flott bilde

    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Jeg ønsker deg en fantastisk feiring! Måtte solen skinne på dere :-)

    Stoor klem fra Janicke

    SvarSlett
  9. Kos dere imorgen!
    Det skal vi, familiekos, leker, tog og masse is!

    Klem klem

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    Vel overstått 17. mai feiring, håper dere hadde en flott dag.

    Ønsker deg en riktig fin fin uke.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥