søndag 29. mai 2011

En altfor trist dag..

På kjøkkenbordet akkurat nå:
 De nydeligste Pioner som blomstrer så flott selv om
dette huset er fryktelig trist i dag..


God morgen søndag

I dag skulle vi egentlig feiret en stolt konfirmant i familien,
men vi jentene må bli hjemme.. Tomine har fått oppkast og magevondt,
og føler seg ikke bra. Det startet i natt, og holder enda på..
Stakkar lille som hadde gledet seg så til å vise frem hull i ørene, og
med ny bunad.. Storebror kjøpte vi nye klær til i går og han gleder seg også.

Men.. dette er det lite å gjøre med, så vi holder motet oppe,
og trøster oss med at dette går jo over..
Vi ønsker de en fantastisk dag og synes det er så trist at vi ikke fikk
dele dagen sammen med familien. Nå skal jeg pynte en Pavlova kake
som guttene skal få med seg til festen.
Håper dere alle får en frisk og god søndag, med masse sol.

PS: Det er helt umulig å legge igjen kommentarer hos andre, og jeg

får heller ikke publisert hos meg. Takk til alle mail jeg har fått..
Jeg tror det er en feil hos blogger, så det ordner seg sikkert..

6 kommentarer:

  1. Huff og huff, ikke noe godt for lillemor...
    Men som du sier, det går jo over og det pleier ikke vare så lenge, gudsjelov, for man blir ganske så slapp av det!
    Håper dere andre slipper unna da;)

    God bedring til lille Tomine ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Huff da, så leit! God bedring og lykke til med verdens beste kake etter min smak... Klem

    SvarSlett
  3. Hei igjen, hvor lenge steker du de små pavlovakakene dine? Klem

    SvarSlett
  4. Uff så kjedelig med sjukdom når man er klar for selskap. Ønsker dere god bedring.
    Jeg får kommentert under navn/nettadresse men ikke med innlogging hos blogger. Utrolig kjedelig men håper de ordner det snart.
    Ha en fin dag.
    klem Anita

    SvarSlett
  5. God bedring :)
    Når du skal legge inn kommentar hos andre, kommer du til innlogging da? det gjorde ihvertfall jeg. Logget inn og logget inn men likevel gikk det ikke. Når du da kommer til innloggingen så er det huket av "forbli pålogget". Jeg fjernet denne huken og ble kvitt problemet :) Håper det fungerer for deg også.

    Ha en fin søndag ♥

    SvarSlett
  6. God bedring til Tomine, huff. Vi hadde lignende opplevelse forrige helg, bare at da ble lillemalien syk midt under konfirmasjonsfesten...men ikke oppkast da, bare helt utmattet, vi var x antall timer hjemmefra, så hun sov halvannen time i et hjørne på festen, og deretter var hun heldigvis i form igjen.

    Håper dere koser dere hjemme!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥