søndag 22. mai 2011

Bursdagsfeiring og bildeveggen

Bilde av mor og datter i bursdag i dag..jeg krøllet håret til Tomine og satte i de
 nydeligste sløyfer fra "Den lille prikken over i'en"
Jeg skal vise dere bilder, for det var de fineste sløyfer som finnes..
Mette, glade og fornøyde er vi iallefall  etter en perfekt barnebursdag.



Hei hopp Søndag

Veggen i stuen der TV henger har lenge vært noe jeg har
tenkt på å endre.. men jeg visste ikke helt hva og hvordan..
Var jo bare en laaang tarm, og flere møbler var det ikke
plass til selv om jeg gjerne skulle hatt et stort glass skap der.
Løsningen ble til slutt en bildevegg, og jeg har jo muligheten
til å prøve ut og feile siden vi skal tapitsere om igjen.
Jeg synes det ble ganske fint, og det føles ikke så tomt som før..
Glasset på 3 av rammene rakk jeg å knuse før jeg hang de opp,
så de må kjøpes inn på nytt.. Er det mulig å bli så klønete..?

I morgen er det jobb igjen, og en ny hektisk uke, men
før det; rester av nam nam og søndagsfilm.
Håper du har en fin fin søndagskveld..

10 kommentarer:

  1. Vakreste mor og datter!
    Det er morro med pynt
    og stasj til småjentene.
    Å så fint det ble med bildevegg.
    Det knuses fort et bildeglass og to
    i hetens øyeblikk ;-)

    Ønsker deg ei fin uke.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. så fin bildeveggen ble.. selv uten glass;) kløna;) hehe

    men velidg fint ble det utansett.. liker sånne bildevegger altså.

    -Camilla-

    SvarSlett
  3. Skjønne lille Tomine ♥
    Og så fin bildeveggen ble!
    Men, knuse tre av rammene?? Hehehe;))

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Å så flott bilde av deg og jenta!!! Koselig med en bildegruppe da..... Blir flott!!!
    Klem fra Lena

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde av deg og datteren din ♥
    og bildeveggen din ble kjempefin :)
    DU har bare et aldeles nydelig og
    gjennomført hjem, en fryd å titte innom
    deg ♥ Ønsker deg en strålende uke, klem
    fra Mette

    SvarSlett
  6. Hei. nydelige damer og fin blogg

    SvarSlett
  7. Nydeleg bilete av deg og din datter.

    Fint med ein bildevegg der ein får samla alle bileta ein er glad i. :)

    SvarSlett
  8. Hei. Kan jeg spørre hvilken farge dere har på veggene. Den ser knallfin ut.
    Nordlandshilsen fra Marit :-)

    SvarSlett
  9. Hei :-)
    Speilet over konsollbordet var nydelig!
    Hvor kan jeg få tak i et slik?? :-D

    SvarSlett
  10. Hei høpp!!

    Nydelig prinsesse dere har,gleder meg til jeg kan stelle håret til min prinsesse:)Akkurat nå er hun bare 3 mnd og har lite hår som kan krølles:)

    Ha en fin ny uke:)
    Klem Linda:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥