søndag 29. mai 2011

En kikk på lørdagens shopping


Som "hjemmeværende" med sykt barn er det MASSE av tid til å ta bilder,
og gjøre klart for fest til neste helg.. Den runde veranda utenfor spisestuen
er klar, med nytt bord som er en god del freshere enn stolene. Jeg
har store planer om å pusse de og lakke de før helgen, men vi har 12 stk,
og det er en gruuuusom jobb..Jeg rakk å knipse bilder før regnet kom
og jeg har valgt ut et som får bli søndagsbilde i dag.

 Tusen tusen takk for alle hilsner/mail til Tomine, så utrolig koselig av dere.
Jeg har vært på masse bloggbesøk i dag, men jeg får altså ikke
lagt igjen hilsen, uansett hva jeg prøver..

7 kommentarer:

  1. Bare ELSKER huset ditt <3 En drøm.
    Skal i gang med å male hagemøbler selv, gjort det før og vet det er sååå kjedelig.. Klem fra Bergen og Henriette;)

    SvarSlett
  2. Tips er å bytte nett leser er det mange som skriver rundt om, en blogg jeg følger fikk mange svar på problemet;

    http://monaceh.blogspot.com/2011/05/jeg-skjnner-ingenting.html

    GOD søndag videre! :)

    Klem Anine

    SvarSlett
  3. Så fint du har det! Utgangspartiet til balkongen din er jo bare helt nydelig! Og den grå fargen på veggen er så flott til det hvite! Kjempefint! :)

    God bedring til lille Tomine...ikke noe kjekt å være syk :(

    Klem

    SvarSlett
  4. Fantastisk fint du har det..

    SvarSlett
  5. Taeeefgjkuy

    Ja, det virker;))

    SvarSlett
  6. Jihaaaa, så bra;))
    Godt og være tilbake vil jeg tro ja;))

    Ha en fin, ny uke ♥

    Klem klem

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott hus du har. Og kjempe flott blogg :) Har lagt deg til som følger. Ha en flott dag videre :) Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥