mandag 30. mai 2011

Endelig folie til badevindu


Dette er utkast til hvordan folien til baderomsvinduet blir.
( Formen er litt som kirkevindu, så det har ikke vært så lett )
Vi må ha folie på hele, men jeg vil gjerne se om det er regn, sol,  osv osv,..
derfor må jeg ha noen felter som er vanlig vindu..
Rammen rundt i sort og monogrammet vil da være mulig å se ut av.
Jeg skal trekke monogrammet litt lenger ned, så blir det
helt perfekt... Bilde kommer..

eg synes det var ganske gøy med logo som har vårt etternavn.
Det kunne sikkert blitt endamer spenstig, men jeg har rett og slett ikke tid..
Nå må det opp på vindu FØR lørdag.
Jippi!!!

3 kommentarer:

  1. Det kommer til å bli lekkert!

    Ønsker deg en fin start på en ny uke!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  2. Hei. Du har et nydelig hjem Tomine!
    Har et spørsmål ang folie på vinduet til badet. Vi har et baderomsvindu som vender rett mot stuen til naboen. Ikke nødvendig å si at det må skjermes, for begges skyld? ,.) Så har vært på utkikk etter folie som virkelig hindrer innsyn. Hvor har du fått tak i din? På forhånd tusen takk. Laila.

    SvarSlett
  3. Det var noe for oss også... Hvor kan man få bestilt det???

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥