torsdag 5. mai 2011

Give Away fra Hadeland Glassverk verdi kr 1999,-


I samarbeid med Hadeland Glassverk har jeg den store glede av å kunne
gi bort en helt nydelig hjerteflaske til en verdi på hele 1999,- kr.
klikk HER for mer info om produktet

Flasken er helt enorm stor, og jeg har forsøkt og vise det med å ta bilde
av min hånd ved siden av flasken.. Dette må være en perfekt bryllupsgave
eller en nydelig gave til deg selv. Alt du trenger å gjøre er å legge igjen
en hilsen under innlegget og fortelle meg hva som skal skje førstkommende
lørdag på Hadeland Glassverk. For å hjelpe deg på vei, kan du klikke
HER, så kommer du på nettsiden til Hadeland glass, og vips så har du
svaret! De har også en facebookside, som er veldig fin og følge, for oppdatering
og tilbud, og alt som skal skje fremover i sommer.

Da er det bare for meg å ønske lykke til.
Hadeland Glassverk sender til hele Norge, også til utlandet, så finner
du noe du liker, både av klær, glass, smykker osv osv, så pakker og
sender de flinke og hjelpsomme jentene.

Tusen takk til Hadeland Glassverk for at jeg fikk gi bort en
nydelig ting fra et sted jeg er så glad i. Håper dere også likte denne
nydelige flasken, som passet så godt til mitt lilla festbord.

98 kommentarer:

  1. Det skal være utstilling av bunader og folkedrakter på lørdag. Krysser fingrene for vinnerlykke denne gangen:)

    Linn

    SvarSlett
  2. Bunad- og folkedrakt utstilling på Hadeland Glassverk opnar laurdag 7.mai 2011..
    Heldig den som bur så nær at ein får med seg dette!
    Og for ei flott gåve :-)

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig lillafarge da!!! Love it!
    Bunad & folkedraktutstilling :)

    SvarSlett
  4. der er en udstilling af bunader og folkedragter, så smuk en flaske, vil jeg gerne vinde:)

    SvarSlett
  5. Hei! For en nydelig gave,ble helt betatt jeg ;)
    Bunad og folkedrakt utstilling!
    Ha en nydelig kveld!

    SvarSlett
  6. Sikkert en veldig fin gave å gi til besteforeldre:):) Jo, førstkommende lørdag er det folkedrak- og bunadsutstilling i Hadeland Glassverks kunstgalleri. Tvi tvi:) Vilde

    SvarSlett
  7. Så lekker ei flaske! Bunad og folkedrakt utstilling.

    mhv umulie

    SvarSlett
  8. WOW!!

    Nydelig!!!

    Bunad og folkedrakt utstilling!!

    Ha en fin kveld!!

    Klem Linda

    SvarSlett
  9. Åååå jeg vil gjerne være med på trekningen, den flasken var vidunderlig i fargen og lekker utforming! De har så masse fint hos Hadeland! Svaret på spørsmålet er selvfølgelig at de arrangerer bunad og folkedrakt utstilling!

    SvarSlett
  10. Bunad og folkedraktutstilling åpner:):)

    SvarSlett
  11. Bunad og folkedraktutstilling!! :-))

    SvarSlett
  12. Hei :)
    Glassverket opnar bunad- og folkedraktsutstilling på laurdag.
    Flaska er berre fantastisk flott :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  13. nyyydelig!!!! de arrangerer bunad og folkedrakt utstilling. mvh.turid

    SvarSlett
  14. Nyyydelig! Lilla er "min" farge - for en drøm!

    Til helgen er det offisiell åpning av utstillingen med bunader og folkedrakter på Hadeland Glassverk. Den kunne jeg godt tenke meg å se.

    Klem,
    Mari Ann

    SvarSlett
  15. Bunad- og folkedraktutstilling.

    Nydelig flaske! Falt helt for lillafargen!

    SvarSlett
  16. Det skal være utstilling av bunader og folkedrakter:)
    For en fantastisk flaske i en nydelig farge:)
    Hilsen fra Christine

    SvarSlett
  17. Bunad-og folkedrakt utstilling åpner førstkommende lørdag på Hadeland glassverk:)
    Har et sterkt ønske om å vinne denne til mamma'n min, som alltid stiller opp for oss.Og som elsker lilla. Jeg krysser fingra.
    For dette fortjener virkelig, mammma:) <3
    Marianne E, Ski

    SvarSlett
  18. Bunad og folkedrakt utstilling.:)
    Fantastisk flaske i en nydelig farge:))

    Hilsen fra Christine

    SvarSlett
  19. Hei!
    Denne var rålekker og passet perfekt på det lilladekkede bordet ditt;) På lørdag er det offisiell åpning av Bunad- og Folkedrakt utstillingen på HG som varer til 21.august=)
    Klem Maren

    SvarSlett
  20. Bunad og folkedraktutstilling... vakker

    SvarSlett
  21. Bunad- og folkedrakt utstilling på Hadeland Glassverk åpner lørdag 7 mai 2011 :)
    Aldeles nyyyyydelig hjerteflaske da!!!!
    Knib fra Renate :)

    SvarSlett
  22. Nyyydelig og unik vase!!!

    På Hadeland Glassverk skal de arrangere bunad - og folkedraktsutstilling!

    Gurimalla for en giveaway!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  23. Heldig er den som får denne gaven fra Hadeland Glassverk.
    Håper jeg er den heldige.
    Svaret er ;bunad og folkedraktutstilling i Hadeland Glassverks kunstgalleri skal arrangeres.
    Hilsen Gunn Marit

    SvarSlett
  24. utstilling av folkedrakter og bunader på hadeland glassverk starter på bursdag til min yngste sønn, min mann og min bror; 7 mai :)

    SvarSlett
  25. For en nydelig gave! Hadeland Glassverk er et herlig sted som jeg gjerne besøker. Dessverre bor jeg litt for langt borte nå. Bunad- og folkedraktutstillingen som åpner på lørdag vil jeg også gjerne ha med meg, så jeg håper jeg får til en tur i løpet av sommeren.

    Kari :-)

    SvarSlett
  26. Utstilling av bunader og folkedrakter!

    Hadde vært kjekt å vært der...

    Mvh Janne

    SvarSlett
  27. Hei!
    Blir med for den var en super gevinst!!!
    Bunad og folkedrakt utstilling ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  28. Den flasken var utrolig vakker.
    På Hadeland Glassverk har de førstkommende helg utstilling om Bunader og folkedrakter.
    Klem Lene

    SvarSlett
  29. Jeg blir gjerne med i trekningen. Svare er: Bunad- og folkedraktutstilling

    Klem

    SvarSlett
  30. Utstilling av bunader og folkedrakter...
    *gliiis*

    SvarSlett
  31. Bunad og Folkedrakt utstilling

    SvarSlett
  32. Blir gjerne med på trekningen, flott premie.
    Det skal være utstilling av bunader og folkedrakter:-)

    Klem Anita

    SvarSlett
  33. Bunad og folkedrakt utstillig:0).
    Stilig flaske.
    Klem

    SvarSlett
  34. Der skal det være utstilling av bunader og folkedrakter! Og jeg vil veldig gjerne prøve lykken i å vinne den flotte flasken ;)

    SvarSlett
  35. Bunad og folkedraktsutstilling :)
    For en flott gave, jeg er veldig glad i glass, og Hadeland har så mye flott! -og lilla er blandt favorittfargene så her får jeg virkelig krysse fingrene :))
    -synnøve-

    SvarSlett
  36. Aldeles nydelig flaske:) Der skal være bunad og folkedrakt-utstilling.
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  37. Ragnhild Amai 06, 2011

    Førstkommende helg har de en utstilling med bunader og folkedrakter. Flasken var utrolig flott. Blir veldig glad om jeg skulle vinne

    SvarSlett
  38. :¨`·.·´¨;
    `·.,¸Wow!! Nydelig, virkelig helt nydelig vase!
    Jeg vil svært gjerne være med - min søster gifter seg i sommer og lilla er fargen som går igjen i dekor, brudepikekjoler og bukett. Dette må være den perfekte gave!

    Svaret er Bunad og folkedraktutstilling ; )
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  39. Å så nyddelig.
    Svaret er bunader og folkedraktutstilling.

    SvarSlett
  40. Heisann :o)

    Tusen takk igjen for en titt i denne koselige bloggen.
    ✿❀ Kjempelekker vase,for en drømmepremie ❀✿
    Vil veldig gjerne være med i trekningen.

    ✿ Svaret er: BUNAD OG FOLKEDRAKTUTSTILLING✿

    ØNSKER DEG EN RIKTIG FIN HELG!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  41. Er det virkelig mulig å lage noe så fint?? Svaret er bunad og folkedrakt utstilling.

    SvarSlett
  42. Heisann. Det skal være bunad og folkedraktsutstilling til lørdag. For en flott flaske. Hilsen Christine A.

    SvarSlett
  43. Rett svar er Bunad & folkedraktutstilling!
    Den var lekker!
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  44. Åh- den vil jeg vinne! Ole-Martin heter jeg, og mailadressen er olemartinjensen@live.no.

    Svaret er forøvrig: Bunad & folkedraktutstilling

    SvarSlett
  45. Elin Bråthenmai 06, 2011

    For en nydelig vase og i vårens hotteste interiørfarge!!

    Svaret er: Utstilling av bunader og folkedrakter.

    God helg!

    SvarSlett
  46. hei:)

    Må jo først få sagt at bloggen din er så koselig å lese...
    Og når det er sagt så er glassverket et nydelig sted jeg har vært mye oppigjennom årene, besteforelderne mine hadde i alle mine barndomsår camingvogn på sløvika camping, så jeg var der mye i helgene og hver eneste sommer, åååå som jeg savner det:(
    Senere leide de en hytte på andre siden, så har vært utrolig mye i Jevnaker...
    Vel det som skjer nå er bunad og folkedrakt utstilling:)

    SvarSlett
  47. Hege Anitamai 06, 2011

    Bunad og folkedrakt utstilling :)

    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  48. Hei, eg har fulgt bloggen din ei stund no og eg berre elsker huset ditt!! Nydelige farger, møbler og detaljer! Love it!! <3 Me er midt i oppussing av hus og må innrømme eg er innom bloggen din for ideer. ;) (hvis det er lov)
    Lykke til videre, eg heng med... :)

    Hiver meg samtidig med i trekningen din og svaret er jo enkelt:
    BUNAD OG FOLKEDRAKT UTSTILLING.

    Mvh
    Britt Tone
    britttonehorvei@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Hei og hopp.
    Ønsker veldig å vinne denne, for å gi den videre i bryllupsgave til min veninne, som skal gifte seg i sommer. Jeg elsker bryllup og ble så glad da vi ble invitert :)

    Lørdag er det en spennende bunad og folkedrakt utstilling på HG.

    Ønsker deg en god helg!

    Hilsen Liv.

    SvarSlett
  50. Bunad- og folkedrakt utstillingen på Hadeland Glassverk opnar laurdag 7.mai. For en flott farge!

    SvarSlett
  51. Bunad og folkedrakt utstilling :-)

    For en nydelig vase...drømme...drømmme....

    Follow your heart
    and
    your dreams will come true!!!

    solklem

    SvarSlett
  52. Oioioi. Den var fin den!
    Hadeland glassverk har utstilling i kunsgalleriet sitt der de viser bunader og folkedraker.

    Helle

    SvarSlett
  53. Jeg blir gjerne med.
    Det blir utstilling av bunader og folkedrakter
    På H. G.

    SvarSlett
  54. Nydelig vase, den falt i smak:o)
    Førstkommende lørdag er det utstilling i kunstgalleriet av bunader og folkedrekter:o)
    Du har en flott og inspirerende blogg:o)

    SvarSlett
  55. Sååååååååå nydelig, hadde stått helt i stil med mine nye svarte og lilla stoler:-)
    Bunad & folkedraktutstilling
    Ha en fantastisk helg!
    Hege Mo i rana

    SvarSlett
  56. Hei! Leste i Ringerikes Blad at det skulle være utstilling av bunader og drakter. Blandt annet fra den utrolig flinke Lise Sjåk Bræk. Hennes drakter er bare sååå fantastiske! Ann Kristin

    SvarSlett
  57. Det skal være utstilling av bunader og folkedrakter på lørdag :)
    Den var kjempe fin, håpar på å vinne! :) So kan eg gjev den som bryllupsgåve til meg sjølv ;)

    bloggen min: mitthjarterom.blogg.no

    SvarSlett
  58. Hei :o)

    Det skal være utstilling av bunader og folkedrakter på H.G. :o)

    Ønsker deg en strålende helg!

    Wibeche :o)

    SvarSlett
  59. Hei! Det skal være utstilling av bunad- og folkedrakter. Håper jeg er den heldige vinner:)
    God helg!
    Mvh Carina, Oslo

    SvarSlett
  60. Mariannemai 06, 2011

    Åpning av bunad og folkedraktutstilling nå til lørdag. Tror jammen jeg skal ta turen :-)
    mvh Marianne M

    SvarSlett
  61. Som så mange før meg har skrevet så er det bunad og folkedraktutstilling :)

    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen og jeg vat allerede hvem som skal få den av meg hvis jeg er så heldig å vinne, nemlig min kjære fetter og hans nydelige kone faktisk, hehe, så rart å skrive det ;) De har vært kjærester siden de var 15 og 16 år og i april da de skulle døpe sin skjønne sønn Eirik lurte de hele selskapet med å gifte seg samtidig, sukk så romantisk.
    Bruden elsker lilla så denne flaksen er jo som laget til dem, med hjerte på og det hele :)
    Å som om ikke det er nok så giftet de seg i bunader begge to, ennåmeresukk.
    Har du lyst så kan du kikke under barnedåp på bloggen min så kan du se hvor fine de var :)

    Ønsker deg en fin helg og en koselig kjørestemiddag :)
    Her blir det 18års feiring av eldste datteren i morgen med 12 gale jenter til tapas, hehe, blir nok artig :)

    Klem Nina :)

    SvarSlett
  62. Nydelig vase fra herlige Hadeland glassverk. Bare så synd jeg bor så langt unna, spesielt når du skriver fra dine besøk der. Blir bare liiitt misunnelig.
    På lørdag er det bunad og draktutstilling der.
    God helg

    Hilsen Wenche M.

    SvarSlett
  63. Det er bunad- og folkedraktutstilling!
    Gleder meg :)

    Ha en skjønn helg - og nyt banefri og middag m mannen :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  64. Det er en bunad - og folkedraktustilling som skjer! Kunne godt tenkt meg en tur dit, men får desverre ikke tid :/ Men kunne godt tenkt meg den hjerteflasken for det!

    SvarSlett
  65. Utstilling- bunader og folkedrakter.

    For en kjempefin vase, det hadde blitt en fin presang å gi bort.

    God helg!

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Å den vasen var nyyydeling, og jeg som er så glad i lilla. Vil så gjerne være med i trekningen:-)
    Ha en strålende helg!
    May-Britt

    SvarSlett
  67. Du spør hva som skjer på Hadeland Glassverk i morgen, og det er selvfølgelig Bunad og folkedrakt utstilling!!:-) For en utrolig flott premie du/HG deler ut.. Den nye hjerteserien er utrolig flott! Det lilla fatet i samme serien står høyt på ønskelisten når jeg straks har bursdag, så hadde vært kjempegøy om jeg ble den heldige til å vinne flasken som passer så fint til! Den gjorde seg forøvrig veldig fint på det flotte, lillafargede festbordet ditt også! Jeg krysser finger og tær og ønsker deg en flott helg!!:-)
    Hilsen Anne-Lene T

    SvarSlett
  68. Bunad og folkedrakt utstilling som åpner lørdag og varer til august. Lekkert bord du har dekket. Ha en flott helg:-)
    Anita/Lier

    SvarSlett
  69. Folkedrakt og bunadutstilling på Hadeland på lørdag. Ja takk til flott vase :)
    SiriH
    sirihelenj@hotmail.com

    SvarSlett
  70. Da blir det bunad- og folkedraktutstilling!

    Bentemor, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Hei. Det skal være bunad og folkedraktutstilling i kunstgalleriet.Kjempefin give away. Håper på vinnerlykke.Hilsen Merte

    SvarSlett
  72. Det skal være bunad og folkedrakt utstilling som starter på lørdag 7. Mai.

    Den flasken var nydelig.

    SvarSlett
  73. Utrolig nydelig flaske...Fra i dag av er det bunad og folkedraktutstilling der oppe... Utrolig lyst til å reise og se den.
    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  74. Bunad og folkedrakt utstilling :)

    Nyyyydelig vase, for en flott premie :)

    Ha en herlig lørdagskveld,

    klem Ida

    SvarSlett
  75. Skulle så gjerne ha vært tilstede på bunad og folkedraktutstillinga på Hadeland Glassverk, det er bare det at jeg bor så altfor langt unna... Flasken passet helt perfekt på ditt nydelige festbord, men jeg skulle nok ha funnet plass til den i mitt hjem også...
    Jeg synes du har en interessant blogg, med mange flotte bilder og mange morsomme og tankevekkende kommentarer. Dessuten - jeg heier på ditt festbord! Hilsen Hilde (for tiden bosatt i USA).

    SvarSlett
  76. Hei!
    Det åpner en utstilling av bunader og folkedrakter på lørdag. Krysser fingrene for at jeg vinner denne gangen. Så tøff flaske da!

    God helg hilsen Linda

    SvarSlett
  77. Hei

    Denne var lekker. I dag har det vært Bunad og folkedrakt utstilling som varer til august.
    God helg

    Eva :)

    SvarSlett
  78. bunad og folkedrakt utstilling startet i dag på Hadeland Glassverk ;-) skal dra å titte på den ;-)Nydelig vase :-) Håper dere hadde en koselig dag i Oslo ;-)

    Irene/ Hønefoss

    SvarSlett
  79. Det er bunad og folkedrakt utstilling som åpner lørdag:-))
    Kjempe flott blogg :-))
    Ha ei god helg...
    Heidi/Ålesund

    SvarSlett
  80. Utstilling av folkedrakt og bunad :)

    SvarSlett
  81. Hei!
    Der blir det
    BUNAD & FOLKEDRAKT UTSTILLING:-)ha en flott dag videre....

    SvarSlett
  82. Rannveig Khmai 09, 2011

    Bunad- og folkedraktustilling :)rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  83. For en lekkerbusken av en vase! Og med så fine farger ♥ Svaret du er ute etter mener jeg er Bunad og folkedraktutstilling!

    Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  84. Bunad og folkedraktutstilling skal det være :-)
    line.strandli@gmail.com
    Hilsen
    Line S.

    SvarSlett
  85. Utstilling av bunader og folkedrakter!

    SvarSlett
  86. Det blir utstilling, av både bunader og folkedrakter ;)
    candy_32_@hotmail.com

    SvarSlett
  87. For en fantastisk premie!!!!
    Satt og siklet på den i går også, men da gikk det ikke an å komme inn på noen blogger. uvisst av hvilken grunn.
    Håper lykken er med meg i dag på fredag 13.
    Jeg har hatt en veldig tøff dag i dag fra jeg våknet. Kunne ikke vært verre, så nå håper jeg at lykken er snudd for meg med sykdom, familieproblemer, bråk med Get fordi Postbanken ikke har betalt regningen som jeg har fått kvittering på. Har sittet i timevis i telefon pga. andres feil, og øresusen min ble enda verre enn den var. Var hos nevrokiropraktor i går, og det var ikke akkurat noen hyggelig beskjed jeg fikk etter en haug med nevrologiske tester. Er nemlig blitt verre og verre etter en stygg hode-nakke-øreskade for veldig mange år siden, så nå må det snu, ellers går jeg helt i spinn.
    Dette har jammen vært fredag den 13. på sitt verste for meg.
    Litt dumt å brette ut livet sitt for all verden,
    men de som kjenner meg, vet hva jeg har gått gjennom. Unnskyld!!
    Håper jeg vinner denne flotte vasen så ville jeg gi den til datteren min, så kanskje hun forstår at jeg elsker henne så høyt som det går an å elske et menneske. Hun er så stresset at hun ikke tåler å høre at jeg nevner at jeg har problemer. Ikke lett å være mor og datter når det blir alvorlig sykdom i bildet. Hun har vokst opp med en syk mor, så det er ikke noe å gjøre med, men håper å blidgjøre henne litt med denne premien. Glemmer å svare på spørsmålet ser jeg.
    Det du er ute etter er at det er Bunad og folkedraktutstilling.
    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  88. Utstilling i bunad og folkedrakter... denne flaska var bare lekker. Passer veeeeeeeeldig bra på det nye salongbordet jeg har bestilt ;-) x-fingre og tær og håper på at jeg har trukket vinnerloddet ;-)
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  89. Hei! Jeg vil være med! De skal ha bunad og folkedraktutstilling på Hadeland Glassverk :)

    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  90. nydelig :) den vil jeg mer enn gjerne vinne.
    de skal ha bunad og folkedraktutstilling :)

    klem fra Cathrine

    SvarSlett
  91. Det skal være bunad og folkedraktutstilling! :)

    Mvh
    Hanne Garnes

    hannegarnes@live.no

    SvarSlett
  92. Hei:) Jeg vet ikke om det er for sent, men jeg frister min lykke! Svaret er Bunad og folkedrakt utstilling.
    Utrolig vakker vase, og vakre bilder som du tar:)

    Klem fra
    Katrine

    SvarSlett
  93. mbekkevold@halden.netmai 18, 2011

    Så flott vase, og takk for mye inspirasjon, som interiørinteressert og småbarnsmor...:-)
    Svaret er Bunad og folkedraktutstilling.

    SvarSlett
  94. For en fantastisk vase! :) Vanvittig flott premie!
    Hvis det ikke er for sent å melde seg på vil jeg gjerne være med. Svaret på spørsmålet ditt er: Bunad- og folkedraktutstilling.

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  95. Nydelig vase fra Hadeland. Klassisk og stilren e den. Ønsker deg en finfin helg :))

    SvarSlett
  96. Slenger mæ på i siste liten. Svaret e Bunad og folkedraktutstilling :)
    Nydelig vase som æ så gjerne tar i mot!

    KHV

    SvarSlett
  97. Kaster meg på i siste liten, med en så fin premie er jeg jo nødt til å være med. Svaret er Bunad og folkedraktutstilling!

    Lykke til med hull i ørene til Tomine. Mitt tips er å ta begge ørene samtidig :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥