mandag 23. mai 2011

Kjøkken og den beste nyheten

Foto: Tomines hjem - kjøkken

Hei mandagskveld

Jeg står på hodet inn i alle kjøkkenskap og prøver å kvitte meg med
 gammelt skrot og loppis ting som aaaldri ble tatt frem.
Passer perfekt egentlig, for om 2 helger er det damelag her igjen
med over 30 damer, så da er det nok en gang noe som gir meg
piffen til og ordne litt hist og pist..Kjøkkenbordet vårt er også
fra loppis, og DET er jeg veldig veldig glad i..

Dagens beste nyhet: vår plen vokser.. vi kan se den om vi bøyer oss
ned og ser godt etter.. et tyyynt grønt teppe... Noe
så fantastisk.. I like.. det er helt sikkert..

4 kommentarer:

  1. Nydelig bord og nyelige bilder ♥

    Så herlig at du kan skimte gress :)

    Ha en super mandagkveld.

    Henriette

    SvarSlett
  2. Oi.Olhei seu comentario e adorei.
    Tenha um bom dia. E me segue la
    samaralumertz.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Hei

    FOR en fantastisk fin blogg du har.
    du tar de smukkeste bilder og skriver
    så flott.

    takk takk for at du gjør min hverdag så fin
    med å titte inn litt på din.

    klem fra Sofie, Lier

    SvarSlett
  4. Så deilig å få ryddet ut av kjøkkenskapene. Det fikk jeg gjort ordentlig i fjor da det nye kjøkkenet vårt var feridig ;)

    Så hærlig at gresset gror, ingenting er vel mer moro at man ser det gror, når man venter på det ;)

    Ha en flotters dag ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥