fredag 20. mai 2011

Lykke akkurat nå er....

....å spise polarbrød med HaPå mens vi teller timene før Tomine får venninnebesøk i morgen... Lykken for pus på benken er å smatte litt på vannet i fiskebollen... Lykken for far i huset er at det snart blir garage... Lykke for meg akkurat nå er at det er helg, og ingen planer!!! Du kan også prøve lykken med å delta på Give Away fra Hadeland Glassverk - en nydelig vase verdi kr 2000.- bsre legg igjen hilsen under innlegget så er du med!
Happy weekend!!

32 kommentarer:

  1. Så gøy! jeg er med!

    god helg :) mvh bergfrua

    SvarSlett
  2. Er det ikke rart? Det er de vanlige tingene somgir mest lykke når man setter seg ned og tenker over hvor heldige vi er..... Men en vase fra Hadeland Glassverk er ingen vanlig ting, og jeg vil gjerne prøve lykken.....

    SvarSlett
  3. Hei. Det kjempeviktig å ta vare de små lykke stundende vi har, som vi veldig for glemmer bort i en travel verdag. Kos deg videre med familien din og riktig god helg. Hilsen Kjersti L.

    SvarSlett
  4. Så mange herlige lykker da ♥
    Her har det og vært sjokolykke i dag;))
    Helgen hos oss er PLANER!
    Bursdag, fotballkamper, turer og å BESTIGE slalombakken her vi bor, hihi...

    Ha en fin gjøre-ingenting-helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Ny vase :) jaaa det ønsker jeg meg ♥ :)
    God helg til dere

    Klem fra fast leser - anne
    annejsl75@gmail.com

    SvarSlett
  6. Blir gjerne med på Give Away - bestandig like spennende:)
    Armbåndet kom i posten i dag - jeg er suuuper fornøyd, kjempe fint:)
    Ønsker deg og dine ei riktig god helg:)

    Gunn Elisabeth
    (gunnfl68@hotmail.com)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for en suuuper blogg. Trenger jeg inspirasjon, vet jeg akkurat hvor jeg skal finne det! Ha en super-duper weekend!

    SvarSlett
  8. Herlig!!! Lykke er oftest de enkle ting ;0) Nyt din ingen-planer-helg til fulle! Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Det første jeg la merke til var katten og fiskebollen... håper fisken overlevde..tihi..

    God helg til dere!

    Klem

    SvarSlett
  10. bra hvis pusen bare smaker på vannet! hehe
    bløir gjerne med på give away jeg:)
    God helg til deg og dine:=

    SvarSlett
  11. Hverdagslykke....det viktigste i livet er det ikke det da??? :))))
    God Helg!
    toveklem:)

    SvarSlett
  12. Heisann !
    Du er sannelig flittig med give away-er.
    Kanskje lykken min blir en ny vase !
    Ha en fin helg uten planer, da !

    SvarSlett
  13. ...og den som vinner give away blir GARANTERT lykkelig :-) Ha en trivelig helg. Det er kjempedeilig å ha slike helger, UTEN fullt program. God helg, Hilsen Robrohuset.

    SvarSlett
  14. Kor kjekt da, blir gjerne med på give awayen =)

    SvarSlett
  15. Jeg blir gjerne med på giveaway! God helg til deg!

    SvarSlett
  16. Lykken for meg er å bli med i GiwAwayen! Ha en strålende lat helg:)

    SvarSlett
  17. Cute girl!
    Have a nice weekend:)

    SvarSlett
  18. Her føler vi også på lykken. Delig med fri lørdag ,sol og glade barn:)
    Gøy med giwaways.

    SvarSlett
  19. Hei
    blir gjerne med jeg også

    Lisbethmor

    SvarSlett
  20. Jippiii.. Jeg vil være med på give away!

    Lykke for meg er at jeg begynner å se resultater på siste skoleoppgave.. Da er det bare kjekt å jobbe med lekser, selv på en lørdag..

    Ønsker dere en fin fin lørdag
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  21. Blir mer enn gjerne med på å prøve lykken!!
    Bloggen din er utrolig flott!!
    Hilsen Liv
    oliven@mimer.no

    SvarSlett
  22. Lykke for meg er å bake lilla marsipankake til min datter som fyller 10 år :)
    Ha en super helg alle sammen.

    M.

    SvarSlett
  23. Skal snart flytte hjemmefra, så jeg trenger ALT:)
    En fin helg til deg og dine!!
    Hilsen Amalie
    amalieag@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Hei!

    Jeg er med:o))

    Lev livet lykkelig:o)

    Tone P.

    SvarSlett
  25. Hei hei Jeg ønsker å være med på giveaway har nettopp hatt bursdag så det kunne vært gave til meg selv. God søndag. Sandra

    SvarSlett
  26. Anja Gåslandmai 22, 2011

    En vase er alltid kjekt å ha
    og får man den i gave blir man ekstra gla
    Forhåpentligvis jeg snart den fyller
    med friske blomster i all slags farger :)

    Takk for en trivelig blogg som leses flittig minst en gang om dagen <3

    Mvh Anja

    SvarSlett
  27. De små øyeblikkene er også vedrt og ta vare på!
    lykke!

    vil gjerne være med i giveaway!
    klem ellemell

    SvarSlett
  28. Alltid koselig å svippe innom bloggen din. Og ny vase fra Hadeland til herlige sommerblomster - gjerne det :)

    Ha en fin dag fra
    Trude :)
    trudei@online.no

    SvarSlett
  29. En vase til alle de fine blomsterbukettene som vesla kommer så stolt og gir til mamma i sommer det hadde vært fint...Takk for at du gir oss lesere så mye av din tid, det gleder og inspirerer... Mvh Siggi

    SvarSlett
  30. Oj, håper det gikk bra med fisken i bollen...
    Jeg blir gjerne med på give away jeg. Digger jo det meste fra Hadeland.
    Ha en deilig dag med mere lykke! :-)

    SvarSlett
  31. Lykke er å følge bloggen din og se de lekre innleggene dine! ;). Ha en fin dag;)

    SvarSlett
  32. Lykke er å følge bloggen din og se de lekre innleggene dine! ;). Ha en fin dag;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥