lørdag 21. mai 2011

Min siste dag som blogger

... er i dag, for i dag er det dommedag!

Vi har ikke fortalt barna noe, vi later som ingenting- så straks skal vi til verdens beste tvillingforeldre på skalldyr og kos! Det betyr sommer, det er så deilig!!
Jeg skal nyte de siste timene så godt jeg kan og håper profeten tar like feil i dag som i 94!
I så fall; da ses vi i morgen!!
Ønsker dere alle en fantastisk siste dag, med et nydelig bilde jeg fant på nett... Jeg syntes det passet så fint, bloggen er boken, og rosebladene er dere fantastiske søte og gode lesere som har gitt meg så utrolig mye glede og latter!! Suss og klem!!!

12 kommentarer:

  1. Å fillern...jeg som har kjøpt meg nye Green gate puter og brukt nesten 400 kroner på muffinsformer fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilke former jeg skulle bruke i morgen på cupcakene mine i familieselskapet :D

    Ha en hyggelig aften Og kos dere med skalldyr. Det hørtes helt fantastisk ut:)

    SvarSlett
  2. hei hei!
    Nå trodde jeg faktisk du skulle nesten skulle slutte å blogge....
    da satser vi på at vi sees i morgen ;)
    Ha en knall lørdag!
    klem heidi

    SvarSlett
  3. Hei, hei :)
    Vi blogges i morgen det er helt sikkert! :)
    Kos deg i kveld.
    klem

    SvarSlett
  4. Nå ble jeg skremt gitt, hehe... Trodde du skulle legge ned bloggen jeg nå. Vi ses i morgen vi tenker jeg ! ;)

    Vakkert bilde forresten. ♥

    God klem ♥

    SvarSlett
  5. Heheh.. nei la oss håpe at det er en morgendag :)
    ...og at profetene tar feil :) Ønsker deg en
    strålende kveld og helg ღ stor klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Søren der fikk du meg til å gruble di lure!!!!!!!!!!! "Skal hun slutte" tenkte jeg...men leste innlegget ditt om igjen og om igjen før det gikk et lite lys opp for meg....det er jo dommedag i dag ja...stemmer det *lol*
    Jaja...enda noen timer igjen så mangt kan vel skje - men jeg har vel ikke den helt store troen jeg heller:/
    Vi får uansett leve i nuet og nyte livet...så kan vi vel ikke gjøre så mye fra eller til med det som kommer!!!
    God helg...og blogg videre di tullhøne *lol*
    toveklem:)

    SvarSlett
  7. Ja, selv venter jeg i spenning... Har hørt rykter om at det skal skje kl. 18 amerikansk tid -det er vel 4 tidssoner såvidt jeg vet, men jeg vet ikke hvor profeten befinner seg ;) Vi får satse på at det blir blogging imorgen også!

    Klem :)

    SvarSlett
  8. begynte jeg å lure her !
    Høres ut som en fin siste dag ihvertfall, så tenker jeg vi blogges imorgen ;)

    SvarSlett
  9. Du blogger nok både i morgen og i overimorgen for dette med dommedag er bare tøys og fjas!
    Kos dere sammen med gode venner!

    SvarSlett
  10. Kos dere så knottes vi i morgen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  11. .... hehe, ja!
    Vi får da endelig håpe det kommer i en dag i morgen og :)

    SvarSlett
  12. Da sees vi nok igjen i morra.. tror ikke på slike spådommer..
    Dagen og timen vet ingen... har jeg hørt
    Sees;-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥