onsdag 18. mai 2011

Slappfisk


Vel overstått 17. mai

Vi fikk nesten alle årstider hva været angikk i går..mest sol, men
det kom regn, en god del vind og hagl som var så kraftig at
rødvinsglassene sprakk.. haha.. gjett om ungene syntes det var gøy!

Dagen i dag er skikkelig tung og slitsom, så utrolig trøtt og veldig
veldig lat.. Jeg skal hoppe i seng nå og lese bok, så håper jeg på
mer energi i morgen.. Håper dere alle hadde en flott 17. mai
Bilder fra vår dag kommer senere.. jeg glemte faktisk kamera,
men fikk låne av et vennepar med verdens tøffeste linse som
tok helt fantastiske flotte bilder..( i\m sure... )

Foto: Bilde fra spisestuen med brikke fra Florence, tallerk og bolle fra
Mateus ( et servise fra Hadeland Glass jeg har forelsket meg helt i.. )

1 kommentar:

  1. Ojsann haggel på 17 mai? Og glasser som sprakk? Vel da var vel kanskje været litt som her, men uten haggel. Her tok det store partytelte fra konfirmasjonen seg en heftig flygetur over mot naboen. Det satte seg fast på garagen dems og vi løp ut i finstasen for å prøve å redde det. Men stengene ble bøyd og teltduken revnet. Så det er litt "vær" om dagen.

    Håper du har topp energi i morgen ;)
    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥