mandag 23. mai 2011

... speil, speil på veggen der....


Jeg måtte vise frem de nydelige rosene fra Den lille prikken over i'en
jentene.. 2 fantastiske damer jeg har vært så heldig å møte
har funnet sitt levebrød, ved å lage den vakreste hårpynt.

Er de ikke nydelige? Tomines krøller hadde sklidd ut før vi ankom
bursdag i går, men det så hun jo ikke selv.. Skulle nok sprayet
litt mer, men øvelse gjør mester.. En veldig kos stund på badet for oss jentene..
 Jeg håper det blir mange mangeflere hvor hun trenger hjelp til å
 krølle håret og til å pynte seg.

7 kommentarer:

  1. Så flotte roser!!!
    Det er så koselig å stelle
    småjentene på håret.
    Har ei prinsesse som er i sitt ess
    når mamman har tid til å krølle
    håret hennes før bursdagsfester!

    Ha en fin mandag.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Nydelige roser. Lekkert i håret. Koselig å krølle håret og få pyntet seg til bursdags feiring. Hun ble veldig fin ;)

    Ha en flott dag ;)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott hårpynt! Og ikke minst artig å erkjenne hvor forskjellige vi mødre er. Her fikk jeg hjelp "fra oven" når det gjelder krøller, for det har mitt lille kaostroll fra naturens side, men noe hårstyling må prinsessen dessverre søke andre steder. Et lite 17- mai samtale referat;
    Prinsessen: Åh, du bruker alltid så lang tid på å ordne håret mitt mamma!
    Jeg: Beklager, jeg er ikke noe flink til dette!
    Prinsessen: Hvorfor ikke?
    Jeg: Æh... jeg lekte kanskje for lite med dukker da jeg var liten?!
    Prinsessen (opprørt!): Var du sånn som de fattige barna i Afrika, som ikke har råd til leker, da du var liten?

    Vel ikke akkurat kanskje. :) Jeg kunne kanskje forklart at mamma var en slik guttejente som heller klatret i trærne og rev i stykker klærne sine, MEN da ville jeg jo ikke lenger ha troverdighet når jeg kjefter på tvillingene for å gjøre det samme. Så forklaringen ble at mine dukker hadde kort hår. Det er nesten litt sant! ;)

    Ønsker deg en flott uke! Klem

    SvarSlett
  4. Js, de hat så mange fine og artige spenner. Har shoppa

    SvarSlett
  5. De har så mange fine, har selv shoppa noen t mine jenter.
    Ha en fin kveld.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  6. Så fin Tomine var på håret ;) Og all hårpynt du viser fra prikken over ien er bare NYDELIGE alle sammen ;) Klem Henriette

    SvarSlett
  7. Så nydelig hun er lille snuppa di ♥
    Hun har jo et hår til og dø for... ;))
    Langt OG tykt!
    Hårpynten fra Den lille prikken over i'en er nydelige, og de rosene var så skjønne ♥

    Koselig og dulle og dille med håret til småfrøknene;))

    Ha en fin kvled!

    Klem Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥