lørdag 14. mai 2011

Vi kan så plen!!!

Endelig!!!!! Endelig har vi hatt graver her denne uken.. Som har planert, rettet og fyllt på.. I går kom det lass på lass med matjord som mr.P nå raker litt over før vi sår gress!! Tenk så deilig.. Gud så godt å slippe leire og sand inn i huset.. ( nesten )
Tomine og jeg sitter inne og nyter enkel frokost og kaffe før vi drar til byen og gjør de siste innkjøp til 17. Mai.. Bilde av huset med "Hagen" kommer litt senere..
Nå er det dusj og sommerkjole som gjelder!! Happy lørdag!

3 kommentarer:

  1. Hei og god lørdag:)

    Takk for at du tok deg tid å svare på min nysgjerrighet ang bunad valget ditt:)
    Artig å høre at du har tilhørighet her oppe også:)
    Vi har en åker utafor huset vårt, så etter drenering er unnagjort blir det forhåpentligvis både plen og terasse etterhvert:)

    Ha ei super helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ååhh så deilig! En milepæl nærmere:)
    Moro med hage-planer.

    Heldige meg har egen gravermaskin-fører, han elsker å leke seg. Men så må jeg veeeente i evigheter på pyntelister o.l-


    Gleder meg til å se! Kanskje jeg finner litt inspirasjon for neste sommer når det er vår tur.

    Klem fra Margit

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥