onsdag 11. mai 2011

Vi startet sommeren med brekt arm..

Foto: Bilde av Tomine da vi tente "hennes" lys som hun støpte på Hadeland
Glass i påsken.. jeg tror jeg aldri har sett henne så stolt noensinne, og
hun var jo så søt der hun satt så lenge og så det brant ....

I år som for 2 år siden.. herremin.. men denne gangen var det
høyre arm som brakk..
Det å ha en aktiv tenåringsgutt i huset medfører jo av og til litt skader
histen og pisten, men jammen har storebror vært uheldig.

Mandag kveld på sykkeltrening detter han og brekker noen ben i
håndleddet, slik at han nå går med gips. Vi krysser fingre for at det
gror fort slik at sommeren kan nytes uten gips for hans del!

Hektiske dager i Tomines hus, men vi prøver å nyte sol og herlig sommervær.
Torsdag kommer graver og skal gjøre klart for å så plen!
Gud som jeg gleder meg til det..
Jeg henger laaaangt etter med å svare alle mail og besøkende, men
jeg skal prøve å svare så godt jeg kan .  
Ønsker dere en fantastisk flott dag

6 kommentarer:

  1. I'm sorry that he broke his hand, wish him a quick recovery and to again play carelessly.
    Have a nice day and best regards:)

    SvarSlett
  2. Huff da, brukket arm er ikke gøy når det går mot sommer! Men håper det gror raskt og riktig, så er den av til badesesongen;))

    Så fint bilde av Tomine med lyset sitt, hihi ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så uheldig. Håper gipsen kommer fort av igjen. Lykke til med gravingen :o)
    Ønsker deg en fin kveld!
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  4. Å nei så kjedelig... Håper det gror raskt!! :-)
    Nydelig bilde av lillemor som stolt ser på lyset sitt brenne!! :-)
    Åsså lurte jeg på om jeg kunne spørre deg om en liten ting; jeg ser Hønefoss har en del fine interiørbutikker, men hvor er de??? :-)) Nå har jeg ikke vært så mange andre steder enn akkurat midt i sentrum (torget) og på senteret, så hvis de ligger i noen sidegater, så er det kanskje derfor jeg ikke har funnet dem :-))
    Ha en fin kveld!
    Klem Kristine :-)

    SvarSlett
  5. Huff da:( God bedring til storegullet ditt.

    -Camilla-

    SvarSlett
  6. Stakkars uheldige storebror! Håper alt går greit med groprosessen. Kjedelig med gipset arm i sommerferien.
    Ha en strålende uke :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥