lørdag 18. juni 2011

18062011


GOD MORGEN LØRDAG

I dag er det bittelitt shopping av nødvendigheter,
Fresita - jatakk, og litt kos i byen med barna
før vi iiiler opp til Hadeland Glassverk og får med oss
miniatyr hundeutstillingen av 700 levende hunder!!!
Siden denne husmora skal på "hageparty " (som nå er flyttet inn pga dårlig vær )
 på Nakkerud, og jentene skal busse ut kl 16:15 må jeg svinge meg
 i dag for å rekke alt.. Da er det godt å våkne iallefall bittelitt tidlig..
Ønsker dere alle en fab fab lørdag.. Mulig jeg deler litt bilder
 i kveld.. det er jo så gøy med minner på bloggen.
Kjole og sko ligger klart, og jeg gleder meg til å møte
masse nye mennesker i kveld..Det skal faktisk serveres
varm vegetarmat, og det er litt gøy, for det har jeg aldri prøvd!!

Alle bilder: Tomines hjem fra gangen, stol/Villa Collection VoluSpa lys/ Fru Hagen
Fliser/Norfloor Lykt/Stua Fjeld Blomster Buddha/ Europris Kurv/RM

5 kommentarer:

  1. Hei
    Ser logoen deres her på høyre siden - KNALLFIN !!
    Ha en kos dag :-)

    SvarSlett
  2. I love your home!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  3. Fiiine bilder av ditt lekre hjem ♥
    Ha en fin fin kveld!
    Kos deg:))

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Nydelig! Du er en av mine største inspo's!!! Kommer til å saumfare bloggen din den vakre dagen vi får oss større hus....!!!:)) j
    Hvilken farge er d du har på veggen? Helt fantastisk fin, og går både til hvitt og svart - which I looove!!!:)

    Hilsen Christina

    SvarSlett
  5. Hei :) Sååå utrolig fint :) Hvilken farge har du på veggen i gangen, den var suuper fin altså, ønsker sånn farge i gangen min! :) <3

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥