fredag 10. juni 2011

Fredagsbilde

   

Freeeedag...

Bildene er bare helt fantastik fine og gir meg svar på alle mine spørsmål ang
møblering og fargevalg.. Im in heaven... Fineste leilighet jeg har sett, og det
er så gøy å se annet enn hvitt på hvitt.. og Finn.no har masse inspirasjon nå
med fantastiske leiligheter..
Dette hadde vært noe å hatt som helgeleilighet i byen..for jeg vil
jo gjerne bo i huset mitt her på Hønefoss også...  


Spesielt sengegavelen var bare helt utrolig, og jeg elsker kjøkkenet..
( bilder fra finn.no )
I dag blir det en stille kveld, med sofakos og tv.
I morgen er det revy med venner og masse kos..
Sommeren er fantastisk, vi mangler bare litt sol,
men lite å gjøre med regnet så vi får smile endå!!
Håper du har fine og morsomme planer i helgen, og at
solen skinner litt på dere også..
 ♥ Veronica ♥

5 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder! Kunne hatt det akkurat sånn hjemme hos meg!...digger fargene og stilen! ♥

    Ha en fin pinsehelg :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Super fine bilder:) Har du finn koden..må inn å kikke mere:) Klem Julie

    SvarSlett
  3. Ja, dette var lekkert. God pinsehelg.

    SvarSlett
  4. Nydelig og veldig inspirerende.
    Kan du dele linken til annonsen? Jeg vil veldig gjerne se mer! :)
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  5. åh, så dødslekkert!!!!!! skulle gjerne vist hva den mørk grå fargen på veggen i det ene bilde hette. me like!!!! malin

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥