mandag 6. juni 2011

Speilet dere lurte på...


Hei hopp!!

Etter at jeg viste frem bildeveggen, så fikk jeg så mange mail
ang dette speilet.. Tomine har likt på sitt rom over sengen, men
jeg husker dessverre ikke hvor vi kjøpte det....
Den fine lykten fra Lene Bjerre fikk jeg i gave fra en god venninne
på forrige sommerfest, og det er en av mine favoritter i huset.

Nå er lillesøster i seng ( jippi ) så storebror og jeg
skal se på den svenske filmen Änglegård - nr 3
som er en av mine "all time favorites"..
FOR noen fantastiske filmer...
Ha en fin fin kveld..

6 kommentarer:

  1. Kjempefint spegel :) Den filmen kunne jeg tenkt meg og se også...Kos dere masse med film! :)

    Klem Anne ♥

    SvarSlett
  2. Kjempfint speil ... Jeg lurte på en ting. Har du trukket vinneren av vasen?? Fulgt bloggen din lenge, men kan ikke se at du har skrevet noe om det.

    Nysgjerrig

    SvarSlett
  3. Kjempe fint speil!! :)
    Kos dere med film!
    -Mari

    SvarSlett
  4. Nydelig :-) Også så godt den passet inn :-) Ha en flott tirsdag :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig speil og flott lykt. Håper at sommerfesten din ble vellykket ;) ha en fin fin dag :)

    SvarSlett
  6. Det speilet der har jeg sett de har på Black&White! Så de som lurte på hvor du kjøpte det kan sjekke der!! Ha en strålende dag! :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥