onsdag 15. juni 2011

En liten titt på møblene...

Gud bedre jenter.. DERE kan det med å gi ros, og oppmuntring! Så utrolig hyggelig!!!!
Vi har fått nesten 100 bestillinger på brettene allerede, og enda bedre; de kommer fortere enn først antatt!
Mange har så klart vært nysgjerrig på hvilke type møbler som kommer, og ved bilder lånt fra Riviera Maison og Blancdivoire så ser dere stilen... Det som er enda bedre er prisene; INGEN stoler eller sofa med priser man får hjerteinfark av. Vi kommer til å ligge på ca IKEA + / Bohus type pris!! Jeg lover!! Er ikke det supert? Dere får selvsagt se her på bloggen.. Nå er det litt kveldsmat og tidlig seng.. Etter skoleavslutning i telt og storebror som gar "døgnet" blir det tidlig kveld her!!!
Ha en fin fin kveld kjære lesere... Jeg svarer dere så fort jeg rekker over Mail!
ramboline97@gmail.com

19 kommentarer:

  1. Å so spennande då☺ Dåke er tøffe also!
    Kjempefine møblar☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så fantastisk gøy!! Jeg gleder meg allerede:) Og med din stilsikre smak er jeg sikker på at dette kommer til å bli helt kanon.

    Lykke, lykke til!

    SvarSlett
  3. Nydelig sofa og stoler. Du har virkelig god smak. Og kjempe kjekt at så mange vill ha det flotte brette <3.
    Elsker bloggen din, blir glad hver gang jeg går inn her.
    Ha en nydelig kveld.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  4. Hallo! Ja dette blir spennende!! Kjempe fine møbler, og med den prisen går det unna tenker jeg!! KUUULT!
    Ja er det ikke gøy med barn som døgner... Kjenner godt til det, men her er det i forbindelse med pc spill, men jammen våkner de tidlig igjen også.. For så å slå på pc igjen...
    Ha en fin fin kveld!!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  5. Rene julekveldsfølelsen her jeg sitter!

    Gleder meg veldig til å følge dette, virkelig!

    Kan man bestille brettet allerde?
    I såfall, så vil jeg gjerne bestille, skal det bestilles via mail?

    Spennende, spennende.

    -monica-

    SvarSlett
  6. Hei,
    Flott blogg og møbler. Jeg vil gjerne sette meg opp på liste til 1 av de nye brettene du skal ta inn til 400,- :-)
    MVH
    Heidi (hck1@online.no)

    SvarSlett
  7. oi oi oi. jeg dør på meg her! gleder meg så veldig til å se møblene. ble så lykkelig. elsker riviera maison og blanc divory, men prisene gjør at jeg ikke har huset fult av det.har bare stæsjen fra dem:) så jeg håper du har tatt inn litt så jeg også får mulighet til å kjøpe av deg. gleder meg så jeg er helt svett her. har selv jobbet med interiør i mange år, og det er en lidenskap og en livsstil. du har foresten en uvanlig flott blogg. er så mang som kjører så hard på shabby chick, og er om jeg får si det høyt veldig lei av det. jeg har gått over ti å bli litt mer glam chick. så er inne å titter om du har oppdatert bloggen din flere ganger om dagen:) skulle også gjerne hatt sånne spisestuestoler fra rm som du har, så blir kjempe glad vist du tar inn noe lignende. kan du foresten holde av ett sånt skinnbrett til meg? mvh malin janine helgesen

    SvarSlett
  8. Dette høres jo bare helt fantastisk ut!!
    Gleder meg masse til og følge dette videre altså;))

    Her er det "døgning" i morgen, lillemor skal på hyttetur med klassen ♥

    Klem line

    SvarSlett
  9. ÅÅÅ så lekkert! Herlig! Meget godt mulig det blir bestilling fra oss ja!! Til nyhuset:-) Meget fornøyd med prisnivået også:-) Må få høre mer i sommer om vi møtes da...:-) thihi...Klem klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer!!! Så utrolig spennende! Gleder meg stooort til å se møblene.

    Jeg ønsker meg også skinnbrett :) Og stiller meg gjerne på liste..

    Ha en super kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  11. Åhhhh.. Såå stilige møbler da !!! Gleder meg til å se flere bilder :))Dette kommer til å slå an ! Håper og at du sender etterhvert ?

    Klem,Kari

    SvarSlett
  12. Heisann :)
    Fant ikkje mail adresså de, så derfor vil eg og bestilla et brett i sort til 400 kr.

    Klem Renate :)

    renatelangaker@gmail.com

    SvarSlett
  13. Halloooo,
    har sagt det før og seier det igjen.... for eit fantastisk hus!!! Du har det så flott!
    Eg ønsker meg også et skinnbrett, setter meg på listen eg og... :)
    Lykke til med møbelsalg!

    Mvh
    Britt Tone
    britttonehorvei@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Herreli så fantastisk tøft av dere!!:) Blir spennende med å følge med!

    SvarSlett
  15. Så flotte ting, og så glad jeg blir på dine vegne over den superpositive responsen ;) Håper dette blir suksess (det tror jeg og ;))

    God torsdag!

    SvarSlett
  16. Så moro at dere gjør dette sammen og fordi det er gøy. Helt herlige møbler i en klassisk og vakker stil. Nå blir jeg å følge nøye med.
    Lykke til
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  17. Å så spennende Veronica ,kjenner at jeg gleder meg masse til å se møblene
    Ha en fin dag

    Klem Anita

    SvarSlett
  18. Så utrolig gøy :-D Jeg gleder meg vilt til du legger ut bilder og begynner å selge. Jeg holder på å bygge og da skal jo alt helst være nytt til huset <3 Du har en utrolig god smak og godt øye for interiør og det er kjempe kjekt å følge bloggen din :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥