torsdag 2. juni 2011

Et nytt menneske...

Info: lite verandabord/Jysk stoler/Srl Lanka Sort krukke/Stua Fjeld blomster
Puter +brikke/Florence Kurv/Riviera Maison Lykter/Mester Grønn

Goooood Morgen

For meg er den en fantastisk morgen.. jeg føler meg 100 ganger bedre
enn i går og er helt klart på bedringens vei. Fortsatt litt skjelven, men
sånn er man jo etter feber, så dette skal gå såå bra.. Gud jeg er så glad.

Nå er det bare litt frokostpyssel og dusj, før jeg reiser til Hadeland Glassverk
og henter mine gardiner og armebåndet. Skulle hatt en champagnekjøler til
alle mine Fresitaer også til jentene når de kommer på lørdag..
En venninne var på HG i går, og de har 30% på Odd Molly nå, så da
vet dere det.. Send meg en mail om du vil jeg skal sjekke noe for deg mens jeg er der,
jeg har med meg tlf og er jo på mail hele tiden, så det må dere bare gjøre..
Da kan jeg jo bare sende til dere eller så gjør jo HG det også.

Jeg orket ikke å kjøpe gardinstenger i går, men da får jeg vasket og strøket
gardiner i dag, så kjøper jeg det som mangler for å henge opp i morgen.

Solen uteblir foreløpig, men så lenge det ikke er regn, så er jeg fornøyd jeg..
Ha en riktig fin fin dag, så blogger jeg fra Hadeland Glass om litt
( nå lover jeg å ta bilder av alt det dere har spurt om.. )
Ha en fin fin dag jenter, og takk for alle varme tanker og ikke minst
mail med gode kjærringråd.. haha.. så morsomt!!

9 kommentarer:

  1. Good morning to you, you are beautiful photos.
    Check back on my blog!

    Regards.

    SvarSlett
  2. Så bra at du føler deg bedre dag da :) God hvile er ofte det som skal til :) Den lille sorte og den vesken var jo bare råfint! Håper du får kjolen din til festen. Må få se den og de nye skoene dine :)
    Lykke til med alle gjøremålene dine!

    Ha en strålende dag ♥

    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Hei
    godt du er bedre form. jeg hra fulgt deg lenge, men har aldri lagt inn hilsen før. du tar helt nydelige bilder, og det er så gøy å følge deg i
    ditt hverdagsliv. du har et nydelig hus, og skriver morsomt. ( jeg likte oppkast historien fra i fjor godt, lo meg skakk, så ble nesten glad når dere fikk den igjen, og håper på at du skulle skrive noe lign.. hehe.. no offence altså.. ha en fin dag på Hadeland, og flott at du har litt live blogging.. så gøy!

    hilsen fra T_ønsberg

    SvarSlett
  4. Så bra at du er blitt bedre. Håper du er i topp form til festen :) Kos deg på Hadeland.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg
    Ja jeg fikk med meg treningen din men jeg fikk ikke til å legge inn kommentar her. Like greit det egentlig for jeg var bittelitt misunnelig over din evne til å stålsette deg. Det skulle jeg også hatt litt av. Jeg er så lett påvirkelig at når kaffen roper så er jeg ikke vanskelig å be.
    Du har vært syk. Kjedelig. Godt at du er i bedre form. Bruk dagen på å nyte å slappe av. ( ikke noen trening) Her blir det å finne sengen igjen Jeg lider av lakenskrekk å ble sittende oppe til 3:30 i natt å sy...muligens det ikke var lurt å stå opp 7:30 igjen for nå sitter jeg her å føler meg helt groggy. he he
    Ha en flott dag og husk ingen trening :)

    SvarSlett
  6. God morgen vakre!

    Kos deg masse. :)
    Klem A

    SvarSlett
  7. Så bra at du er så mye bedre! Ble litt bekymret når du skal ha stor jentefest. Gud hvor misunnelig jeg er på gjestene dine........
    Jeg forelsket meg helt i de armbåndene, og skulle veldig gjerne vite om de selges på nettet........?

    SvarSlett
  8. Hei Anonym:
    så hyggelig.. jeg får ta litt bilder, så kan du se.. eller så kan du jo lage sommerfest selv.. veldig enkelt.. vi griller pølser og drikker champagne.. og stivpynter oss i de fineste kjoler og sko.. er det fest så er det fest.. herlig..

    armebånd kan du ringe til hadeland, så sender de til deg.. det er enormt utvalg..pris er fra 300,- så det er ikke noe upris..
    jeg skal opp å prøve de etterpå.. ( eller nå straks faktisk.. ) så kan ta bilder..

    heihopp!!

    SvarSlett
  9. Hej kjekt og høre du er på bedringens vei. Må bare si denna sorte kjolen og væska var kjempe stillig=) Ha en riktig flott fest klem fra Monica

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥