tirsdag 21. juni 2011

4 days to GO


Foto: Tomines Hjem ramme/Din studio Hest/ Villa Collection Lykt/Verket interiør
Lampe / gave fra mamma Lys/ Fru Hagen Bilde/ Villa Collection


God morgen tirsdag

4 dager igjen til ferie, og jeg gleder meg så. Vi har bestemt oss for
å reise en liten svipptur til varmere strøk, og det skal bli fantastisk.
Bare storebror og jeg.. DET skal bli fint for oss begge.
Jeg har lyst å prøve Hellas.. Noen som har noen gode tips?

Ønsker dere alle en fin fin dag.. her kikker solen så vidt frem,
og det er siste dag på skolen for storebror før lang ferie..
FOR en følelse♥ de aner ikke hvor godt de har det!!!

13 kommentarer:

  1. Herlig god tur!!

    Jeg har vært på Korfu,Kypros og Rodos likte alle stedene:)

    Ha en fin tirsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Så deilig med tur til varmere strøk..jeg elsker Hellas, nydelig land!
    Skiatos er ei nydelig øy, ikke så stor, men frodig og vakker!!
    Naxos er også flott!! Det er jo så uendelig mange øyer å velge, så jeg tror du blir like fornøyd uansett!!

    Ha en flott dag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Parga er fantastisk

    SvarSlett
  4. Kjære linda.. du hadde jo vært litt rundt om der du.. har hørt at strendene på Rhodos ikke er så bra?? stemmer det... ??

    fiiin tirsdag til deg også.. ♥

    SvarSlett
  5. Kjære Bodil

    Etter å ha sett bilder har vi veldig lyst å reise til Hellas, og jeg har hørt om Skiatos siden jeg var ung jente.. åh,.. skal bli så godt.. håper det ikke finnes et disco så langt øye kan se, deilig mat, og ikke minst sooool!!!
    ♥♥♥
    Det blir helt sikkert superbra..
    ha en flottings dag du også..
    klem klem ♥

    SvarSlett
  6. Hei hei :)
    Jeg har akkurat vært på Rhodos og i Rhodos by (blogget meg gjennom ferien så familie og venner skulle se hvor fint vi hadde det ;)og var kjempefornøyd. Min første tur til Hellas og ikke den siste for å si det sånn.
    Så du var litt skeptisk til strendene og hvis du elsker sandstrand så var det ikke så masse av det der vi var, men jeg HATER sand så det gikk veldig bra.
    Ønsker dere en kosleig ferie hvor enn dere ender opp i deilige Hellas.

    God ferie fra Nina :)

    Ps:så spennende at dere skal begynne med import av møbler da, gleder meg til å se og følge dere:)

    SvarSlett
  7. Skiathos er kjempefin. Nydelige strender. Naxos sine strender er også fantastisk. Litt av "Mamma Mia" ble tatt opp på Skiathos.

    Mykonos er også en fantastisk øy. Vet ikke om det går noe charter dit nå.
    Har hørt mye fint om Lesvos og Amorgos, men har ikke vært der selv.

    Uansett hvilken øy du velger i Hellas er jeg sikker på at du kommer til å bli storfornøyd. Jeg elsker Hellas og reiser tilbake år etter år.

    Riktig god Ferie og god tur. Håper på en reiseskildring fra turen :)
    Klem Stine

    SvarSlett
  8. Så koselig med mor & sønn tur, det blir nok kjempebra ♥
    Her var det og siste skoledag i dag, og en lang og deilig sommerferie venter småtrollene... de vet ikke hvor godt de har det nei;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Kos dere masse på ei gresk øy, heldig gutt det :-)
    Jeg har vært på Skiathos, der er det sååå mange strender å velge i.. vi lå i sentrum og tok båt ut til forskjellige strender hver dag :-) sandstrender, steinstrender, nudiststrender *hehe. Ta hydrofoil over til Skopelos også f.eks?
    Uansett hva valget faller på, greske øyer blir ikke feil ;-)
    Riktig god ferie!
    Klem Mariann

    SvarSlett
  10. Så Koselig V :)) Dere må nyte ferien.. Har aldri vært i Hellas før men kunne godt tenkt meg det.. Blir alltid Tyrkia på oss siden min far har hus der.. Men med tre unger med i år har jeg valg Hotell om en uke er det strand og paraplydrikker =))) Klem Henriette

    SvarSlett
  11. Elsker Skiathos - KAN ANBEFALES.
    Rhodos anbefales og, der shoppet jeg masse :-)))

    SvarSlett
  12. Hei

    Vi reiser til Hellas i juli og vi reiser til Chaniakysten. Har hørt at det skal være veldig fint der. Fine strender også. Jeg har aldri vært i Hellas før, så håper det stemmer;)

    God tur.

    SvarSlett
  13. Har vært på Rodos, skiathos, parga, Kreta, korfu, Naxos, samos, karpatos. Er fortsatt ikke ferdig med Hellas. Beste ferielandet!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥