torsdag 30. juni 2011

Hamam

God morgen torsdag!!

I dag skal vi prøve hamam, tror vi da.. Vi har gått forbi et senter hver dag som har ( skrubb av kropp ettersom jeg forstår? ) og vi er bittelitt fristet til å prøve. Jeg har nesten storebror på g, men vi får se. Noen som har prøvd? Og hva ER det egentlig?
Jeg skal iallefall ta en pedikyr.
I dag reiser vi inn til Alania på stranden der, og i kveld kommer min venninne gjennom 20 år og hennes datter. DET blir så gøy, også for storebror!
Jeg tar med meg solen hjem på mandag!! Helt sant...

9 kommentarer:

  1. Jeg har vært mange ganger
    Utrolig avslappende og deilig
    Jeg liker å ta HAMAM første dagen ;)
    Huden blir skrubbet som aldri før og brunfargen min sitter mye lengre enn uten HAMAM .... ANBEFALES!!

    KOS DERE;))
    Kristine

    SvarSlett
  2. Hei Kristine!
    Supert. Takk... Tenkte meg det egentlig, men er det kanskje litt dumt mtp at vi er litt solbrendt?
    Fader at vi ikke tok m en gang da.... Aaaaarg!!!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du tenker på oss også, og ta med sola hjem til oss. Gleeeder meg:)
    Du må BARE prøve hamam!!! Du formelig svever avsted etterpå!!! Det er bare heeelt fantastisk.
    Vi ble anbefalt to hamam av guidene i Oba som var helt trygge. Husker bare navnet på den ene, det het Mimosa. En artig opplevelse, men nyyydelig. Vi har hatt massasje i Thailand når vi har vært sølbrente, da fjerner de flasset så du aldri kan se at du har flasset, og da har noen sett skikkelig ille ut før behandling..
    Hamam er noe for store og små uansett kjønn. Her i huset elsker vi det både store og små, kvinne eller mann. Vi leiter alltid etter hvor det er mulig å få massasje, og det koster bare småpenger:)
    Kooos dere videre, og ha det helt vidunderlig!

    SvarSlett
  4. Ta Hamam,uansett:) Det er så deilig,du vil føle deg så ren etterpå... Får bort alle døde hudceller,og får en fin glød etterpå:)) Kos dere masse på ferie:)Jeg har hatt 2 turer i år,og skal snart ned igjen til Antalya:)) Hilsen C.

    SvarSlett
  5. Ja jeg har prøvd det, og det er deilig! Du ligger på varm marmor fliser, blir skrubbet på hele kroppen! Får annsikts maske osv! Men vi ble ambefalt å ta dette i begynnelsen av ferien, pga brunfargen. Det var vist ikke så bra å ta det på slutten av ferien! Kos dere!

    SvarSlett
  6. TA HAMAM, du får babyhud over det hele og brunfargen holder mye lenger :-)

    SvarSlett
  7. Hei! Så herlig! Tok hamam i Oba for noen uker siden. Fantastisk deilig! Jeg hadde med meg jentungen på 13 og guttungen på 12, vi elsker hamam!! Vil tilbake NÅ!
    Kos deg videre!! :)

    Mvh Ingvild

    SvarSlett
  8. Du føler deg som ny etterpå! Du kan ikke dra hjem uten å ha gjort det ;)

    SvarSlett
  9. Dette burde du gjøre,er nydelig.
    Jeg gjorde det også første dagen
    hørte at en fikk en brunfarge som holdt
    lengre,og en skulle bli raskere brun,og da heiv jeg meg rundt med en gang.

    Så koselig at din venninne kommer,kos dere videre:)

    Klem fra Linda i regnfulle Norge:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥