søndag 19. juni 2011


Foto: Skrivepult/ loppis Stol /? Lampe/ Kartell
Blomsterpotte/ H&C


Herlige søndag med bittelitt trang hjelm..

Festen i går var helt fantastisk, med verdens nydeligste
vegetarlasagne ( jeg kommer for alltid å lage med soyafarse 
i fremtiden ) og perfekt vertskap. Et superbra band kom,
og vi fikk også oppleve Elvis.. Utrolig gøy..

Vi har mottatt så masse mail ang møblene vi skal ta inn,
både fra butikker og privatpersoner, og jeg er virkelig
heeeelt overveldet over responsen og de fine ord dere skriver.
Jeg skal svare dere hver eneste en, jeg har bare ikke rukket
enda..
Håper dere har en fin fin søndag, og etter å ha fått
i meg noen kaffe her nå, så kjenner jeg at " hjelmen" letter litt,
og godt er det.. så blir det gjort litt i heimen i dag.

I kveld har jeg forresten en blogger som skal skrive litt her hos meg
men om alt annet enn interiør.... nemlig om kjærligheten i storbyen
og DET synes jeg passer bra på en søndagskveld..
Gled dere...
Klem til dere alle, og tusen takk for at dere er så søte mot meg..

1 kommentar:

  1. Jeg er på jakt etter et klassisk skrivebord som har plass til printer og maskin inni skap, skal dere ta inn noe slikt?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥