mandag 13. juni 2011

Jeg vil dele en hemmelighet:




27 kommentarer:

  1. Åh herre! Du designe møbler? Me like. Me want!!
    Det kan jeg garantere deg. Hvor skal det selges?
    Starter du butikk?

    Lykke lykke til!
    Jeg elsker bloggen din( og skoene dine... Hihi)

    SvarSlett
  2. Så gøy! :) Jeg har faktisk et slikt lignende brett i skinn i sort som jeg kjøpte på Kremmerhuset for noen år siden. Jeg angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte flere. De er så stilig å ha på stuebordet, spisebordet, på en skammel (i stedet for et bord), i gangen på kommoden...etc. etc. Ja takk, jeg tar gjerne ett ;) Gleder meg til å høre mer om det nye prosjektet deres :) Lykke til!

    Klem Anne ♥

    SvarSlett
  3. Fantastisk kjekt og spennende, og utrolig tøft!!!
    Blir spennende og følge dere på dette prosjektet. Kjekt at noen realiserer drømmene sine og tør og satse(der er ikke jeg modig)
    Da hjelper det jo at du kjenner til import..ikke bare bare det.
    Og i tillegg designet egne møbler...jeg gleder meg MASSE :-)
    Har forresten en giveaway hos meg med armbånd fra Tokyo Jane
    Ha en fin uke
    Klem

    SvarSlett
  4. Så spennende, Veronica :-) Tenk å få holde på med det som ligger ditt hjerte nærmest. Så heldig du er :-)) Gleder meg til å følge deg videre vennen!

    Stor klem fra Janicke

    SvarSlett
  5. Hei!

    Så kult!
    Jeg vet allerede nu at jeg vil kjøpe et slikt skinnbrett av deg i brunt!

    Ha en fin kveld :-)


    liguld@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Kjempe spennede. Gleder meg til å følge det videre. Brettet er kjempe fint <3
    Ha en flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  7. Wow....så spennende! Kan jeg legge inn bestilling på brett nå, og overføre penger, sånn som med armebåndet?

    Hilde B.

    SvarSlett
  8. Hei alle!
    Så gøy at dere synes det er spennende også! Vi gleder oss så masse. Jeg har Mail og sier fra når bestrebe kommer, men ikke noe betaling før det er klart! Jeg holder av til dere uansett. Send meg gjerne Mail så lager jeg liste. De må jo sendes, eller de kan gjerne hentes!
    Jippi... Så gøy!!

    SvarSlett
  9. Jannicke; jeg vet!!! Det er supergøy!!
    God klem tilbake til deg!!

    SvarSlett
  10. Wææææ, så gøy. Akkurat sånn jeg ønsker meg :) Mail sendt!!!!
    Gleder meg til å se hva mer dere skal importere :)

    SvarSlett
  11. Guri, så spennende! Jeg følger med deg jeg vet du.

    Har jeg spurt deg tidligere om du hadde liggende en rosa RL kjole i skjortestoff? Sånn med ruffler foran, og tror den har knyting i livet? 6T vil jeg tro...

    God ny (arbeids)uke!

    SvarSlett
  12. Så GØY!!
    Dere er så effektive og flinke altså;)
    Kult og gjøre dette sammen da...
    Og designe noen av møblene selv a gitt, så spennende ♥
    Dette gleder jeg meg til og følge med på ja;)

    Lekkert huset deres er foressten (bildet i innlegget under)

    Ha en fin tirsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  13. så utrolig spennende, send meg gjerne en liste over hva dere skal ta inn...skal innrede flere kontorer i løpet av sommeren, og det hadde vært kjekt med gode priser.....Slike brett er super praktisk og dekorative, så er det mer i den stilen har du en kunde her!

    SvarSlett
  14. Kjempespennende prosjekt og import av møbler er nok en grei buisness å drive med- for d er noe alle kjøper/fornyer/ønsker.
    Sender deg nok en mail på bestilling av skinnbrett- snakk om billig pris.
    Masse lykke til i jakten etter møbler og at du&din mann skal designe litt selv også er enda mer spennende.
    Følger med i stor iver!!!!
    Terese

    SvarSlett
  15. WOW - så kult! Gleder meg veldig til å se produktene - er ikke et øyeblikk i tvil om at det kommer til å være mye LEKKERT! Masse lykke til med prosjektet videre! Klem fra meg

    SvarSlett
  16. Så gøy, dette blir kjekt ;) Ja prisen var ikke noe å si på, selger slike på homeparty for 800. Håper og tror du kommer til å ha et salg som suser:) Ha en fin dag med familien, klem Henriette

    SvarSlett
  17. Hei

    jeg har brett fra slettevoll, og det har jeg gitt over 2000,- for.
    jeg kjøper gladelig når du får inn!
    så flinke dere er. Fantastisk team!

    jeg sender en mail. hilsen B

    SvarSlett
  18. Så gøy!
    Kan ikke tenkte meg noe som passer bedre for dere.
    Med et godt øye for interiør og en grunder i magen skal du se at dette kanskje kan utvikle seg til mer enn en hobby.



    Masse lykke til, jeg følger spent med!

    Gode klemmer.

    SvarSlett
  19. Såååååååååå spennende!!! Gleder meg på dine vegne, er nok ikke bare Odd molly vi liker felles! ;)

    SvarSlett
  20. Så gøy, gratulerer med å ha tatt avgjørelsen - kanskje ikke så vanskelig når det ligger hjertet så nært?!
    Gleder meg til å se hva som dukker opp hos deg etterhvert!! :)

    God tirsdag ønsker jeg deg!
    Klem ♥

    SvarSlett
  21. Så spennende og tøffe dere er som tørr!! Men den som intet våger...
    Ha en fin fin kveld!
    Tone-C

    SvarSlett
  22. Så utrolig spennende!
    Jeg gleder meg til å følge med, og til både brett, ene og andre blir lagt ut her.

    Dette blir bra!

    -monica-

    SvarSlett
  23. Hei.:-) så spennende prosjekt.:) masse lykke til.

    Takk for omtanken hos meg...vi var jo tross alt heldige.De som har sett branner før sier hvor flaks vi har hatt, det har brent bra nede.....trist å høre om din bestefar...:-(

    nyt sommeren når den titter innom

    Klem Gry

    SvarSlett
  24. Å så kjempespennende :-) Og jeg vil ha et i sort skinn :-) Lykke til, dette gleder jeg meg til å se mer av !! Klem

    SvarSlett
  25. Utrolig spennende!!! <3 Glede meg te å følga med på ka for nogen møbler du får inn :)
    Eg vil gjerna bestilla et brett i sort <3
    Klem fra Renate :)

    SvarSlett
  26. Hei. Jeg vil gjerne kjøpe et brett i sort. Mvh Vigdis

    SvarSlett
  27. Eg vil også gjerne bestille eit slikt brett, sender deg en epost

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥