søndag 5. juni 2011

Jentefesten


Tusen takk til alle mine søte venninner som var med på sommerfesten i går.
Vi hadde nydelig vær, deilig frukt og masse godt drikke.
Man kan ikke ønske mer til en sommerfest..
Jeg var i seng halv 6 i dag tidlig, men da var huset ferdig ryddet..
DET er deilig å våkne opp dagen derpå og vite at alt er ok,
til unger og mann kommer hjem igjen fra overnatting.

Nå er det sofa med film, og masse masse snop før hverdagen
starter igjen i morgen..
Håper du har hatt en fantastisk helg også med masse masse sol

8 kommentarer:

  1. Høyres ut som oppskrifta på ein flott sommarkveld:)

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg dagen var fin og koselig ja. Og så mye godt på fruktfatet og god drikke i kjølen;) Klem

    SvarSlett
  3. Hej!
    Det är första gången jag besöker din blogg. Så fantastiskt fin med massor av inspirerande bilder. Jag kommer att förja den varje dag nu.
    Kramar Anette

    SvarSlett
  4. Det høres ut som en vellykket fest :) Ha en fin uke!

    Klem Anne ♥

    SvarSlett
  5. Det så skikkelig delikat ut :) Deilig å ta huset før du legger deg! Mye bedre å stå opp dagen etter :)

    SvarSlett
  6. Jeg skal også ha dameselskap... Og lurte på hva slags mat du serverte? Går og grubler på menyen, drikke er jo enkelt.... ;) har grillet i et selskap, og det var kjempe enkelt når man var 30-40 stk, men denne gangen har jeg lyst til å prøve noe annet, derfor litt nyskjerrig...

    SvarSlett
  7. Dette både så og hørtes riktig vellykket ut det?

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  8. Hva jobber du som? HVa er du utdannet som?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥