onsdag 1. juni 2011

Kjøkken endringer, og helt krise



Litt endringer på kjøkkenet... Benken bak slagbenken er åpen
med hyller og inneholder egentlig baare rot.. nå satt jeg benken
forann, og snudde bordet, så ble det straks mye freshere..

ÅÅ jenter.. nå trenger jeg maaaasse gode tanker fra dere.
Jeg har blitt syk, og det bare 4 dager før sommerfesten
Jeg MÅ bli frisk igjen, fra feber, oppkast og vondt i halsen.

Bursdagen til storebror gikk bra i går, selv om pusten gikk helt ut
av meg etter selskapet. Tusen takk for alle gode ønsker til Mikael
Storebror selv blir veldig overasket at damer han ikke kjenner
ønsker han til lykke med dagen.. "det er jo veldig pent gjort da".. sier han

Jeg har masse å gjøre før selskapet, men orker ikke noe i dag. Jeg
skal hente 4 stk gardiner til  stuen( jippi ) og jeg ønsker meg så armebånd fra "82"
så jeg skal kjøpe meg  før festen. Ergo: jeg må opp til Hadeland Glassverk
i morgen og gjøre unna akkurat de "to do". Takk og pris for hellidagsåpent.


Jeg må handle ny parasoll ( den gamle knakk ) hente mine nye CL sko på posten
( jippi igjen ) kjolen på rens, blomster skal kjøpes inn, vinmonopol, mer hageputer,
mat skal lages og huset shines.. Hadde superlyst å freshe meg opp med litt
sol og trening, så jeg har IKKE tid å være syk nå...
Men jeg har holdt sengen i hele dag, så jeg er på bedringens vei
så dette skal bli bra..Når værgudene er på min side, så må formen også
være så.. Ha en fin fin ettermiddag...
Info: Puter fra Riviera Maison/ beige  og Hadeland Glassverk/ blåstripet m knapper
kurv Riviera maison, Stor Osteklokke/ Stua Fjeld blomster Lykt/ Royal Cl.
Farge på veggen i spisestue og kjøkken: Sand dyne fra Nordsjø

13 kommentarer:

  1. Beautiful jewelry!
    Have a nice day.

    SvarSlett
  2. Huff da så kjedelig at du har blitt syk. Også rett før hagefesten, håper virkelig at du snart er på bena igjen.
    Riktig god bedring til deg ;)

    SvarSlett
  3. Christan Louboutin sko????
    De måmåmåmå du vise frem!
    De er jo bare lekre uansett!! Hvor bestiller du fra?
    Riktig god bedring til deg!

    SvarSlett
  4. Så koselig på kjøkkenent ditt
    Håper du blir frisk i en fart.. sommerfest må en jo få med seg

    SvarSlett
  5. What a schedule:D Her er det bare å sende gode tanker om friske kropper avgårde; pronte:))
    Håper du blir frisk i en fei!!

    Og du, jeg vil også gjerne se sko:))

    God helg og sommerfest:

    Toneklem

    SvarSlett
  6. Puha..kjære deg! Jeg mister nesten pusten av "to do" ærendene dine i din tilstand! Det er nå du skal ligge stille og rolig og slappe av.. men du verden jeg kjenner meg godt igjen hi hi. Det ordner seg nok, skal du se;-)) Masse god bedring og tillykke med gårdsdagens fødselsdag!!
    Godbedringsklemtildeg!:)
    Anne Karin

    SvarSlett
  7. Stakkar deg! Men kanskje du blir fortere frisk hvis du senker lista litt og reduserer "to do"-tingene? God bedring!

    SvarSlett
  8. Ønsker deg masse god bedring og håper du blir frisk igjen til festen.
    Nydelig kjøkken du har også :)
    Klem

    SvarSlett
  9. Neeei så kjipt.. sender over masse lykke og håper du blir bra fort, du som har så mye og gjøre før festen.. Du er bare kjempeflink med ALT, det hele blir alltid like perfekt.. Klem <3

    SvarSlett
  10. Usj, nei du har jammen meg ikke tid til og være syk nå!! Så masse du skal ordne;))
    Du våkner nok i morgen og er frisk som en fisk - *knips*

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Kjedelig å bli syk nå da :( Kjenner jeg brygger på noe oxo, og jeg SKAL på skalldyrfest på fre.! Det har jeg gledet meg sånn til. Krysser fingrene for at det går fort over og at du kommer ajour med alt før festen. God bedring!

    Klem

    SvarSlett
  12. Hei på deg.

    Uff, så leit. Ønsker deg riktig god bedring!!!

    Flotte bilder du viser fra ditt lekre kjøkken.

    SvarSlett
  13. Hei:) dette er jo et eldre innlegg, men jeg prøver...hvao er disse armbåndene fra? veldig fine:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥