tirsdag 28. juni 2011

Litt reisedagbok fra OBA

Foto: kveldens antrekk i går Topp/kjole/Culture shorts/RL
belte/ca 100 år gammelt sandaler/ Bianco ( tror jeg )
vår finfine veranda og utsikt til bassenget og verdens
beste storebror som kikker utover og synes at livet er veldig bra..
"Nå koser vi oss nå mamma"... YES... We do...

God morgen

Her ligger tenåringen og sover fremdeles, så glad jeg har pc med meg.
Dagen i går ble brukt til marked ( fantastisk frukt og grønt.. kjøpte 1 kg
 kirsebær til 1 lire, ca 3,50 NOK ) og storebror kjøpte og prutet
så jeg var helt svett haha.. Det er jo bare så gøy.
Jeg er rett og slett i Hello Kitty heaven, så Tomine blir nok
glad når vi er hjemme igjen da.

Noen timer senere dro vi til stranden, og koste oss i bølger og med sol.
Deilig å bli servert fra solstol, og bare nyte solen.

Vi bor i OBA, litt utenfor Alanya, og etter dusjing og litt zzzz i leiligheten
gikk vi ut for å spise. På restauranten var det show og fulllstendig disco
halvveis inn i middagen, med fugledans og macarena.
Storebror synes dette er helt fantastsik og jeg henger med
og synes det er så deilig med så mye glade mennesker rundt meg.
NU, må storebror våkne, jeg har frokost klart, og vi skal
en ny runde på stranden igjen i dag.
Håper dere har en fantastisk dag hjemme også.

6 kommentarer:

  1. Åh..deilig deilig, savner Tyrkia nå, har og bodd i OBA. Dere må ta turen inn til Alanya i Dolmus(buss), taxi er ikke dyrt heller, det er ufattelig mange butikker og restauranter. En tur med til borgen/havnen inni sentrum. De gode brødene du får før maten...mmm. Ha det supert dupert :-)
    Klemz

    SvarSlett
  2. Kos dere max ihel... Jeg er så glad for å være i Tyrkia imrg.. Været her hjemme hører til i oktober og ikke JUNI.... Klem til søte deg =)

    SvarSlett
  3. Du er jammen tøff som reiser alene. Håper dere får en deilig tur. Fint antrekk, håper du viser frem bilder mer, så vi kan følge med.
    Solsolsol kom litt tol oss også
    Klem fra Bodil b

    SvarSlett
  4. Ser ut som dere koser dere,nyt sol dagene:)

    Her i Telemark er ihvertfall ikke været noe å skrive hjem om:)

    Ha en fortsatt fin tur:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Kjempe deilig. Om 5 dager er vi også i Oba. Gleder meg masse nå. Bare regn og atter regn her hjemme :/
    Kos dere og ha en nydelig ferie.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  6. Jeg har også vært i deilige Oba! Sol sol sol shoppe shoppe shoppe;)
    Reiser også alene med barna, og det er alltid bra! Kjekt med ekstra turer viss man har anlednin, og mannan må jobbe. Kan ikke sette seg hjemme fordi man har barn! Nei ut og reis!!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥