torsdag 2. juni 2011

Åh... Mere love..
Nå får jeg ikke bestemt meg nå... Hva likte du best?

6 kommentarer:

  1. Å jeg døøøøør etter denne. Selv om den hadde vært på salg er jeg ikke på østlandet.....men på landet....uten shopping....:) lekker lekker!

    SvarSlett
  2. Bare for å gni det inn.....hva er prisen? Kanskje den finnes på net:))))

    SvarSlett
  3. Karin; prisen ble ca 900.- og de sender til hele Norge. Jeg spurte..
    Nå er det -30% på alt Odd Molly og de har jo enormt utvalg!!

    SvarSlett
  4. Helt utrolig nydelig antrekk!!!!
    Pris?
    Sender de tror du??

    Jeg elsker Odd Molly, men synes prisen er litt høy for meg. 30% gjør det perfekt.
    Grete, fra tr. Heim

    SvarSlett
  5. Hurra blusen blir min!

    SvarSlett
  6. H heldige deg!!!!
    Rååååfin farge!!!! Skulle de sende? Så flott...
    Da skylder du meg et godt tilbud i nærheten av der du bor!!!!
    Haha

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥