torsdag 16. juni 2011

Miniatyr..

... Det finnes ikke masse fint i barnemøbler, eller dvs.. det som finnes er så dyrt at det bør egentlig brukes av poden frem til 20 års alderen hvis det skal forsvares...
Men nå er det snart mulig å få superlekre møbler til barnerommet til normale priser. Ser du stolen på nederste bilde? Veldig lik våre Riviera spisestuestoler, men i miniatyr!!
Det er også noe vi kommer til å få inn etterhvert, og DET gleder jeg må så masse til... Noe så nusselig!!
Håper du falt like pladask som jeg!!

11 kommentarer:

  1. Du har helt utrolig god smak!
    Godt å se noen som har annen stil enn den grusomme "skitne" shabby chic stilen.. Unnskyld meg men Det du viser bilder av er jo bare lekkert, og stilfullt.

    Jeg gleder meg masse, og jeg har virkelig tro på deg.
    Hilsen kari K, Halden

    SvarSlett
  2. Åååå, som jeg gleder meg. Den barne stolen på siste bilde skal jeg bestille når kommer i hvert all:)

    Fredrikstad

    SvarSlett
  3. Jeg falt i hvertfall pladask og vil gjerne bestille en slik av deg når du får de.

    Bergen

    SvarSlett
  4. MÅ ha! Er alltid på jakt etter nye ting til studio, send gjerne en melding når alt er klart!:-) -Silje

    SvarSlett
  5. GOD IDE + GOD PRIS = SALGSUKSESS

    Klemz ♥

    SvarSlett
  6. Så fantastisk søte møbler. Også så morsomt at dere begynner med noe sånt sammen. gleder meg til å se hva som kommer.

    -camilla-

    SvarSlett
  7. Hege R Kristiansundjuni 16, 2011

    Yes!!! Dette liker vi, er helt enig med hun som ikke like shabby. Dette er møbler for lune og klassiske hjem, helt etter mitt hjerte. Har lenge vært på leiting etter ny spisestue, men har enda ikke funnet noen jeg har falt pladask for, så nå setter jeg min lit til deg :-)

    SvarSlett
  8. Sååå lekkert! Helt herlig! Du skal ikke mot formodning ta inn noen lignende spisestuestoler som RM sine??? Da vil jeg bestille!! Da vet du det! Har vært på RM åpning i Trondheim i dag, så det er et lite bilderas fra morgenen inne hos meg om du vil se:-) Høy champagneføring og de nyyydeligste cupcakes fra Manuela:-) Nam nam...
    Ha en fin kveld videre! Klem fra meg:-)

    SvarSlett
  9. Kjempefine,men får dere inn stoler som er like spisestue stolene deres,digger de,men synes de er litt dyre :-))

    SvarSlett
  10. åh så utrolig fine!!!!! det er jo bare ett må ha:) er det mulig å få mailet alle møblene og prisene når du har det klart? mvh malin janine. helgesenm@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Oiiiiii.... Så skjønne!! Haha ja er helt enig med deg, må brukes til langt oppi 20 årene..hihi...

    Dette blir dyrt for meg skjønner jeg!!:))

    Kommer garantert til å bestille både det ene og det andre når det er klart! Noen formening om når dette blir?? Hihi... LITT ivrig!!!:))

    Hilsen Christina

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥