onsdag 22. juni 2011

Sommergarderoben


Foto: skjørt/Michiko Koshino singlet/Guess armebånd/H&M
sandaler/ Spania

Hei hopp

Her i huset vaskes det sommerklær som ikke er brukt på noen
år.. sommeren i fjor var ganske så dårlig, og det er alltid noen
nye plagg hver sommer som blir favoritter.
Men dette må være mine all time favorites.. skjørtet må være
snart 10 år, sandalene like så.. Men jeg liker det supergodt
og skal helt klart få være med storebror og meg til varmere strøk
Vi gleder oss masse masse, og det skal bli godt å bare være
oss to i en hel uke.. Aldersforskjellen mellom våre barn gjør
sitt til at lillesøster stort sett bestemmer for hun skriker høyest
men neste uke er det kun storebror for alle pengene..
Jeg gleder meg vilt og er samtidig litt nervøs for å dra alene..
Men vi skal da klare oss... sol, bading og deilig mat blir
faktisk helt perfekt!!

6 kommentarer:

  1. Så fine ting, og gøyt å kunne ta fram klær i skapet som ikke blir brukt så ofte siden sommeren er ikke så stabil i Norge :)) Klem

    SvarSlett
  2. Du har en slik nydelig blogg, følger med og "adopterer" litt i ny og ne. fantastisk med sommerfavortitter som kan brukes år etter år. kos dere masse i Hellas

    SvarSlett
  3. Vil bare ønske dere riktig god tur, tipper dere kommer til å kose dere masse.

    Sommerklem fra nina som reiser til syden på tirsdag :)

    SvarSlett
  4. Hei.

    Ja sant de var fin:) Glassene er kjøpt på Living 4 pk nedsatt til 20 kr. De er i plast da men synes det var perfekt, er en del glass som knuses om sommeren her i hjemmet.. Go klem til deg og ha en fantastisk bra dag:))

    SvarSlett
  5. Kos deg masse med storebror alene, dere får det sikkert superkos!

    Sommertøyet vårt blir ikke akkurat utslitt nei...

    SvarSlett
  6. Tusen takk for gratulasjonen på dagen min! :)
    Så utrolig fin og koselig blogg du har! :)
    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥