fredag 3. juni 2011

Tiden går så saaaakte...


Hei Jenter

Et lite pust i bakken før jeg hopper i seng.. Det blir vel sent nok
i morgen, så godt å få noen timer på øyet..

Champagneglass ( plastikk ) er stablet og gjort klar, frukt er kjøpt inn
og maten er nesten klar.. Senere på kvelden litt jordbær og frukt og selvsagt Macroner
 ( som vi nå kan kjøpe i Hønefoss hos DIN - jippi...)
er et must på jentelag.. Når ungene og far i huset har reist i  morgen, så
gjør jeg unna siste finpussen med huset. Jeg gleder meg veldig og
det er superhyggelig å lese hilsen fra dere mens jeg smaker litt på 
macroner og nyter litt vin... 
Håper dere har en fantastisk fredagskveld, med like varmt vær som vi har.. 

7 kommentarer:

  1. KOs deg på sommerfesten!
    Og for noen lekre shoes<3

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  2. IKEA har champagneglass 25 stk for 135 kroner. Men da må du jo vaske dem :) hadde champagnelunsj for to helger siden-superkjekt!

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Vil bare ønske deg en flott dag i morgen! :)
    Veldig bra at du ble bedre. :) :)

    SvarSlett
  4. Gleder meg :O) Hårfarging rakk jeg visst ikke, men det får stå til! ;P

    Heidi

    SvarSlett
  5. Heia
    Ha en skikkelig kos fest. Du har nok alt under kontroll. Masse fine klær du viste fra Odd Molly i et tidligere innlegg, hvilket ble det ? Og skoene kjempeflotte, men slike er altfor høye for meg, men det er jo så fint..
    Klemz

    SvarSlett
  6. Kos deg masse i dag.
    Det blir nok en veldig vellykket kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Disse franske makronene smakte jeg nett her om dagen. I tillegg til å smake godt, var de jo så skjønne å se på! :) Tror kanskje jeg skal ha disse i gaveesker på bryllupsbordet til neste år :) Hvilken er dine favoritter?

    Håper sommerfesten blir super! Kos deg masse!

    Klem Anne ♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥