torsdag 7. juli 2011

En liten titt på vårt soverom


07072011

Hei hopp torsdag

Etter nok en natt med lite søvn, våknet jeg tidlig og
uthvilt i dag.. merkelig.. men jeg tror det må ha noe
med jentene jeg var med i går. Energiboost!!En helt ny gjeng
jenter møtte jeg og vi spiste ost og kjeks med deilig
rødvin til helt til klokken var over 03 i natt..
Sommerkvelder er heeelt fantastiske..


Ny energi betyr ommøbelering for meg..
Denne gang er det soverommet som fikk shining.
Jeg er ikke helt ferdig, sengeteppe og gardiner er til
vask, og noen kroker skal henges opp.
En skikkelig ryddings i walk-in closet trengs virkelig det også..


Det nydelige sminkebordet jeg fikk tak i fra Danmark da vi
bygde huse,t er ganske lite, men utrolig
flott, og det er ment til Tomine.. Jeg låner det enn så lenge,
og pynter det mer enn gjerne med duftlys og luftspray fra Durance
 ( bør prøves... lukter fab fab.. )
som jeg kjøpte på Hadeland Glassverk

Gamle bøker fra loppis, og gamle smykker som ikke er så
pene lenger til bruk, men fine nok til pynt..

Ønsker dere en nydelig dag, 
 flere bilder fra soverommet kommer i morgen..
i morgen..

6 kommentarer:

  1. Såååå fint du har det på soverommet☺
    Er behov for ein shinings her og...den tid den sorg hehe☺

    Ha ein super dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. WoW!! Så vakkert!! ♥
    Nydelige detaljer og for et lekkert sminkebord du har fått tak i!! Me like!!
    Så göy med jentekvelder, skal på et lite sommertreff i kveld om hodet holder ,))
    Nyt sommeren!!
    Klemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  3. Hello,thank for visiting my blog!
    I want to do very very compliment for your blog!
    Bye bye from Italy!
    Francy

    SvarSlett
  4. Nydelig sminkebord! Nå vet jeg hva jeg kan gjøre med mine gamle perlekjeder! Takk for tipset:) Klem fra Eli!

    SvarSlett
  5. Vakkert bord:)

    Kos dere på ferie!!!

    Jeg var i Stavern på fredag,herlig sted kunne bare vært litt bedre vær:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. For et fantastisk hjem dere har!

    Helt nydelig blogg også, hit kommer jeg igjen!

    God sommer :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥